aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. سلام و ممنون از رویا خانم بابت پاسخ جامعشون در ادامه پاسخ ایشون آپلود قالب وردپرس از روی کامپیوتر برای اضافه کردن قالب از کامپیوتر شخصی از بالای صفحه بر روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک کنید. سپس صفحه‌ای شبیه به صفحه زیر برای شما بازخواهد شد. در این صفحه باید بر روی دکمه Choose File کلیک کنید، و فایل زیادامه مطلب ...

    سلام و ممنون از رویا خانم بابت پاسخ جامعشون

    در ادامه پاسخ ایشون

    آپلود قالب وردپرس از روی کامپیوتر

    برای اضافه کردن قالب از کامپیوتر شخصی از بالای صفحه بر روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک کنید.

    سپس صفحه‌ای شبیه به صفحه زیر برای شما بازخواهد شد.

    در این صفحه باید بر روی دکمه Choose File کلیک کنید، و فایل زیپ قالب را از کامپیوتر شخصی خود انتخاب کنید. سپس روی هم‌اکنون نصب کن کلیک کنید و صبر کنید تا پوسته بارگذاری شود.

    کوچک کردن
  2. این پاسخ ویرایش شده است.

    برای نصب قالب وردپرس باید ابتدا وارد بخش مدیریت سایت شوید. با ورود به پنل مدیریت قالب، می‌توانید پوسته‌های موجود روی سایتتان را مدیریت کنید و یا قالب دلخواه خود را نصب کنید. ورود به پنل مدیریت وردپرس برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایتتان عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید؛ اگر درست وارد کرده بادامه مطلب ...

    برای نصب قالب وردپرس باید ابتدا وارد بخش مدیریت سایت شوید. با ورود به پنل مدیریت قالب، می‌توانید پوسته‌های موجود روی سایتتان را مدیریت کنید و یا قالب دلخواه خود را نصب کنید.

    ورود به پنل مدیریت وردپرس

    برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایتتان عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید؛ اگر درست وارد کرده باشید صفحه ورود به شکل زیر برای شما بازخواهد شد. همان‌طور که اطلاع دارید ورود از طریق این صفحه برای انجام هر کاری روی وردپرس نیاز است.

    مشخصات مدیریت شامل نام کاربری و رمز عبوری که موقع نصب وردپرس ایجاد کرده‌اید را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید؛ تا وارد پنل مدیریت اصلی وردپرس شوید. دقت داشته باشید این نام کاربری باید دسترسی مدیریت کل را داشته باشد.

    نصب قالب از طریق پنل مدیریت وردپرس

    بعد از باز شدن پنل مدیریت باید به منوی نمایش > پوسته‌ها بروید. در اینجا می‌توانید قالب‌های وردپرسی خود را مدیریت کنید.

    بعد از ورود به صفحه پوسته‌ها سه قالب پیش‌فرض وردپرس را مشاهده خواهید کرد. برای اضافه کردن قالب جدید باید بر روی دکمه افزودن پوسته تازه کلیک کنید.

    سپس برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که چند قالب درون آن قرار دارد و از سایت wordpress.org گرفته می‌شود. توجه کنید که ما کاری به این قالب‌ها به دلیل انگلیسی بودن آن‌ها و مناسب نبودن برای سایت‌های فارسی نداریم. اما درهرصورت اگر دوست دارید این قالب‌ها را روی سایتتان نصب کنید مشکلی نیست.

     

     

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط