aalan

یک سوال Latest سوالات

mozhgan sohrabi
کاربر

برای بین کابینتی و طراحی آشپزخانه از چی استفاده کنم بهتره؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. decorachi
    کاربر پلتفرم تهیه و توزیع محصولات دکوراسیون داخلی

    بین کابینتی چیست؟ فضای خالی مابین کابینت های آشپزخانه، محیطی خالی و تا حدودی بلااستفاده است. به همین جهت معمولا طراحان دکوراسیون داخلی با استفاده از عناصر دکوراتیو سعی در پوشش این فضای خالی و زیبا سازی آن دارند. به این عناصر دکوراتیو، بین کابینتی گفته می‌شود، که می تواند از جنس سنگ، شیشه، کاشی و ...ادامه مطلب ...

    بین کابینتی چیست؟
    فضای خالی مابین کابینت های آشپزخانه، محیطی خالی و تا حدودی بلااستفاده است. به همین جهت معمولا طراحان دکوراسیون داخلی با استفاده از عناصر دکوراتیو سعی در پوشش این فضای خالی و زیبا سازی آن دارند. به این عناصر دکوراتیو، بین کابینتی گفته می‌شود، که می تواند از جنس سنگ، شیشه، کاشی و … باشد.
    بین کابینتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
    محیط آشپزخانه یکی از اصلی‌ترین فضاها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان محسوب می‌شود. به دلیل حساسیت‌های بالایی که این محیط دارد، متریال‌های مورد استفاده در آن نیز باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

    دارا بودن ویژگی‌های بهداشتی
    قابل شسشتو
    مقاوم در برابر حرارت و رطوبت دائمی
    قابلیت تعویض و ترمیم آسان
    داشتن این خصوصیات از مهم‌ترین مواردی هست که در انتخاب و خرید یک متریال مناسب برای فضای بین کابینت های آشپزخانه محسوب می‌شود. در غیر این صورت استفاده‌ی مناسب و مطلوب از محیط آشپزخانه، تا حدود زیادی مختل خواهد شد.

    در سایت دکوراچی با انواع بین کابینتی ها آشنا شوید.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط