aalan

یک سوال Latest سوالات

محبوبه

بهترین شغل با درآمد بالا در ایران کدام است؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید. از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیادامه مطلب ...

    با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

    از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه گذاری آن حتی از راه اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

    برنامه نویسی

    برنامه نویسی

    برنامه نویسان نرم افزار بخصوص برنامه‌نویسی برای اپلیکیش و بازی‌های موبایل آینده فوق‌العاده روشنی پیش چشم آن‌هاست. شما در این بخش می‌توانید به ساخت اپ های خوب برای بازار داخلی و حتی خارجی بپردازید و از درآمد بالایی برخوردار شوید.

     راه‌اندازی وبسایت

    کسب و کار مبتنی بر سایت خود را راه اندازی کنید، وبسایت ها نیز در کشور ما به شدت در حال توسعه هستند، سایت شما می‌تواند آموزشی، خبری، فروشگاهی یا غیره… باشد که راه اندازی آن نیز با سرمایه‌های بسیار کم ممکن است.

    اگر بتوانید یک تیم علاقه‌مند نیز جمع کنید می‌تواند با حداقل سرمایه این سایت را راه بی اندازید. برای نمونه سایت‌های مانند مامان پز، دیجی کالا، زومیت، کجارو و…. از نمونه‌هایی هستند که در این کار به خوبی درخشیده‌اند.

    در مورد راه‌اندازی کسب و کار آنلاین این مقاله را بخوانید.

    ایجاد اپلیکیشن

    ایجاد اپلیکیشن

    شما می‌توانید یک کسب و کار را روی اپلیکیشن ببرید، مانند همین اسنپ، دیوار یا هر چیز دیگری که امروزه به صورت سنتی انجام می‌شود و شما فرصت آن را دارید که یک مدل جدید آن را پیاده کنید.

    کارهای بسیار دیگری مانند نویسندگی، مترجمی، طراح سایت، طراح گرافیک و هزاران شغل دیگر وجود دارد که می‌تواند از طریق اینترنت به دیگران خدمت رسانی کند و درآمد خوبی را کسب کند.

    کوچک کردن
  2. آرایشگری هر چیزی که به زیبایی های ظاهری ربط داشته باشد مطمئنا طرفدار زیادی هم خواهد داشت. پس اگر به هنر آرایشگری علاقه‌مند هستید می توانید امیدوار باشید که کم کم به حلقه پردرآمدها بپیوندید! اما برای کسب درآمد زیاد در حرفه ی آرایشگری باید به روز باشید و جدیدترین متدها را کار کرده باشید.   واسطهادامه مطلب ...

    آرایشگری

    هر چیزی که به زیبایی های ظاهری ربط داشته باشد مطمئنا طرفدار زیادی هم خواهد داشت. پس اگر به هنر آرایشگری علاقه‌مند هستید می توانید امیدوار باشید که کم کم به حلقه پردرآمدها بپیوندید! اما برای کسب درآمد زیاد در حرفه ی آرایشگری باید به روز باشید و جدیدترین متدها را کار کرده باشید.

     

    واسطه گری، شغلی با سود خالص

    شغل واسطه گری یا دلالی در هر زمینه ای یکی از کم زحمت ترین و پر سود ترین مشاغل در ایران به شمار می آید. در شغل واسطه گری که نه سرمایه نیاز دارد و نه اطلاعات و نه آموزش خاصی، می توانید با پیدا کردن مشتری برای هر چیزی سود خالص بدست بیاورید.

    شغل بازاریابی که این روزها خیلی رایج شده در حیطه همین واسطه گری قرار دارد و در بازاریابی اگر بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید پورسانت خوبی دریافت می کنید. بازاریاب های موفق درآمد زیادی دارند.

     
    مشاغل پردرآمد در ایران

    فوتبالیست ها هم از قلم نمی افتند

    حدس شما کاملا درست است. حتی مطمئنیم که خیلی ها در ذهن شان رتبه یک را به این شغل اختصاص می دادند اما خب واقعیت این است که فوتبالیست و مربی (البته از نوع درجه یک آن) در رتبه بعدی قرار دارند و با کسب درآمد به میلیارد در سال، جایگاه دومین شغل پردرآمد در ایران را به دست آورده اند.

    گرچه نمی توان به طور کلی این موضوع را به کل فوتبالیست ها تعمیم داد اما باید قبول کنیم که درآمد سالیانه سه میلیارد تومان برای خیلی از فوتبالیست ها عادی است. توجه داشته باشید که دیگر ورزشکاران در هیچ جای این جدول قرار ندارند و حقوق آنها به حدی نیست که بتوان آنها را جزیی از پردرآمدترین گروه ها قرار داد.

     
    شغل های درآمدزا در ایران

    فوتبالیست ها و مربی های درجه ۱ جایگاه بسیار بالایی را از نظر درآمد در ایران دارند

    آهنگسازی

    خوانندگی این روزها از یک شغل تبدیل به یک تفریح برای شهرت بیشتر شده است. از طرف دیگر، در گذشته برای ساخت یک موسیقی، نیاز به افراد زیاد و وسایل مختلفی داشتید. اما در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، صدای تمام ادوات موسیقی را می‌توانید در یک نرم افزار کامپیوتری ایجاد کنید.

    آهنگسازی امروز تبدیل به یکی از شغل های پر درآمد خانگی شده که با کمی تمرین و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید در آن شروع به کار کنید. البته معمولا کسانی که در این حوزه کسب درآمد بیشتری خواهند داشت، که به دنیای موسیقی نیز علاقه مند هستند.

    برای این کار نیاز به خلاقیت و نوآوری زیادی هم وجود دارد. پس اگر حس می‌کنید مهارت‌های لازم را دارید، می توانید چند قطعه بسازید و در رزومه‌ کاری خود قرار دهید. از بین شرکت های آهنگسازی ایرانی می توانیم از ترانه ساز نام ببریم.

    وکالت

    وکالت شغل جالب و سختی است و البته هیجان انگیز. رشته تحصیلی وکالت در بین دانشجویان پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی است و در ایران هم وکالت شغلی یک شغل پردرآمد به حساب می آید. شاید هدف شما برای انتخاب این رشته پولدار شدن باشد ولی باید همیشه یادتان باشد که این شغل به شما این فرصت را می دهد که بتوانید حق پایمال شده دیگران را بگیرید و عدالت را ایجاد کنید و بعد کسب درآمد!

    کوچک کردن
  3. کسب و کار دلاری یکی از بهترین شغل‌های ایران که درآمدزایی فوق‌العاده بالایی برای صاحبین کسب و کار خواهد داشت، کسب و کار دلاری می‌باشد. با توجه به اینکه همواره نوسانات ارزی در سمت افزایش ارزش ارز در حال حرکت است و پیش بینی کارشناسان نیز برای چند سال آینده حاکی از این است که ارزش ارز به مراتب نسبت به سادامه مطلب ...

    کسب و کار دلاری

    کسب و کار دلاری

    یکی از بهترین شغل‌های ایران که درآمدزایی فوق‌العاده بالایی برای صاحبین کسب و کار خواهد داشت، کسب و کار دلاری می‌باشد. با توجه به اینکه همواره نوسانات ارزی در سمت افزایش ارزش ارز در حال حرکت است و پیش بینی کارشناسان نیز برای چند سال آینده حاکی از این است که ارزش ارز به مراتب نسبت به سایر واحد‌های پولی بیشتر می‌شود بنابراین این نوع کسب و کار را می‌توان یکی از پر‌درآمد‌ترین شغل ها در ایران تا سال ۱۴۰۰ و بیشتر در نظر گرفت.

    بازار بورس

    بازار بورس

    بازار بورس در اکثر کشور‌های دنیا دارای تب و تاب زیادی است و در همین راستا افراد زیادی در معاملات این بازار شرکت خواهند کرد. بازار بورس همواره از نوسانات مختلفی برخوردار است که حاصل این نوسانات می‌تواند مقدار زیادی به سرمایه و ثروت افراد سرمایه گذار بیفزاید و یا نه در کاهش نرخ سبب افت سرمایه آنها شود. با اطلاع دقیق از بازار بورس و مشاوره گرفتن از متخصصین این حوزه می‌توانید در مدت زمان بسیار کمی بعد از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به سود کلانی دست پیدا کنید.

    با توجه به اینکه بازار بورس در ایران در سال ۹۸ با نوسانات مختلفی روبرو بود و در نیمه دوم سال دارای رشد مثبتی بود بنابراین می‌توان این شغل را یکی از پر‌درآمد‌ترین شغل های ایران در سال ۹۸ دانست که بسیاری از افراد با استفاده از این فرصت موفق شدند تا مقدار ثروت زیادی را کسب کنند. اگر قصد دارید تا در یک زمینه سودآور سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می‌کنیم بازار بورس را به عنوان گزینه‌ای پولساز در نظر داشته باشید.

    صرافی

    صرافی

    طرافی‌ها همواره دارای سود‌دهی قابل توجهی هستند که سبب می‌شوند  صاحبین این کسب و کار جزو ثروتمند‌ترین افراد باشند. صرافی ها در زمان‌هایی که تغییرات ارز در روند صعودی پیش می‌رود سود چند برابری کسب خواهند کرد. اگر به بازه زمانی چند ماه اخیر نگاه کنید خواهید دید که ارز‌ها همچون دلار و یورو و … دارای تغییرات زیادی بوده‌اند. با توجه به اینکه صرافی ها دارای منابع ارزی زیادی می‌باشند بنابراین می‌توانند در این فرصت‌ها، سرمایه خود را چند برابر کنند.

    صرافی به عنوان یک نوع کسب و کار دلاری محسوب می‌شود که می‌تواند سودآوری بالایی داشته باشد.

    واسطه گری

    واسطه گری

    واسطه گری که با نام دلالی نیز شناخته می‌شود به عنوان کسب و کاری پر‌درآمد در ایران شناخته می‌شود. یکی از مهمترین مزایای واسطه گری که سبب جذب افراد زیاد به این حوزه می‌شود این است که شما هیچ گونه سرمایه‌ای در این زمینه صرف نخواهید کرد. برای مثال مسئول کارخانه و یا یک تولیدی فروش محصولات را بر عهده شما قرار می‌دهد، شما بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنید به دنبال مشتری خواهید بود تا محصولات این تولیدی را به فروش برسانید و درصدی از این کار از سوی فروشنده به شما پرداخت شود. از سوی دیگر شما با پیدا کردن خریدار، با هر بار خرید از وی نیز مقدار هزینه‌ای دریافت خواهید کرد. در این بین از سوی هر دو طرف هزینه قابل توجهی به شخص واسطه گر پرداخت می‌گردد بدون اینکه حتی یک ریال سرمایه گذاری کرده باشد.

    کسب و کار اینترنتی

    کسب و کار اینترنتی

    کسب و کار اینترنتی علاوه بر ایران در هر جای جهان دارای بازدهی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. اولین مزیت این نوع کسب و کار این می‌باشد که نیازی به هیچ گونه سرمایه اولیه ندارد و این امکان وجود دارد که در هر زمینه‌ای اقدام به راه‌اندازی فروشگاه نمایید. کسب و کار‌ های اینترنتی زیادی در سطح ایران وجود دارند که صاحبان آنها اکنون به عنوان یکی از ثروتمندان ایرانی شناخته می‌شوند. در راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما عزیزان با انواع مشتری از نقاط مختلف ایران روبرو خواهید بود و این نشان از سطح گستردگی و بزرگی این نوع کسب و کار دارد.

    خرید و فروش املاک

    ملک و خانه در هر برهه زمانی جزو یکی از زمینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری بوده و هستند. خرید و فروش املاک همواره برای افراد سود زیادی را به همراه داشته است. بازار معاملات مسکن در شهر‌های بزرگ سود‌های کلانی را به همراه دارد چرا که معاملات در حجم و تعداد زیاد انجام می‌گیرد. افرادی که به انجام معاملات مسکن و املاک می بپردازند به اصطلاح املاکی نام دارند. املاکی‌ها یکی از ثروتمند‌ترین اقشار جامعه هستند که از سطح رفاهی بالایی برخوردار هستند که این مورد خود نشان از سود زیاد این زمینه دارد.

    خدمات سئو

    خدمات سئو

    سئو یکی از داغ‌ترین مباحث موجود در حوزه وب می‌باشد. این مبحث به قدری جذاب و هیجان آور است که افراد زیادی تمایل به انجام کار‌های مربوط به آموزش سئو و همچنین انجام کارها و خدمات سئو سازی دارند. سئو که به اصطلاح عموم بهینه سازی سایت از جنبه‌های مختلف می‌باشد دارای اصول و قواعدی است که بنا به تغییرات الگوریتم‌های موتور‌های جستجو همواره متغیر می‌باشند. افرادی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت دارند همواره در لیست پردرآمد‌ترین مشاغل جهان از جمله سال ۲۰۱۹ جزو پولدار‌ترین افراد بوده‌اند. شما هم اگر به فعالیت در حوزه وب و مشغول بودن به یکی از کسب و کار‌های درآمدزا علاقه دارید می‌توانید به این زمینه روی بیاورید.

    ساخت و توسعه نرم افزار

    افرادی که در زمینه ساخت و توسعه نرم افزار فعالیت دارند می‌توانند نیاز شرکت‌ها مبنی بر ساخت یک نرم افزار اختصاصی را برطرف نمایند و در این رابطه هزینه قابل توجهی از این شرکت‌ها دریافت کنند. افرادی که دارای تخصص ساخت نرم افزار هستند علاوه بر کار برای شرکت‌های مختلف می‌توانند به عنوان خودکارآفرین نیز فعالیتی داشته باشند تا با ساخت نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز افراد بتواند کسب درآمدی از این راه داشته باشند. بسیاری از افراد با ساخت نرم افزار کاربری و انتشار آن در سایت‌های مختلف توانسته‌اند میلیون‌ها نسخه از نرم افزار را به فروش برسانند و از این طریق میلیاردر شوند.

    طراحی سایت

    طراحی سایت

    امروزه هر نوع کسب و کاری فارغ از موقعیت مکانی خواهان ورود به دنیای اینترنت هستند. افراد برای توسعه کسب و کار همواره تمایل دارند که با ورود به سطح وب تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، اما این افراد که تا بحال هیچ فعالیتی در اینترنت نداشته‌اند چگونه به این حوزه وارد شوند؟ حجم زیادی از افراد تمایل به ورود به کسب و کار اینترنتی دارند بنابراین در این رابطه باید افرادی وجود داشته باشند که این افراد را راهنمایی کنند. این افراد طراحان وب هستند که می‌توانند مقدمات ورود افراد به حوزه وب را فراهم نمایند.

    طراحان وب همواره در هر مقطع زمانی تعداد زیادی سفارش کار داند تا به طراحی و پیاده سازی انواع سایت در زمینه‌های مختلف بپردازند. طراحان سایت بنا به نوع خواسته و نیاز مشتریان اقدام به راه اندازی وب سایت می‌نمایند و در صورت لزوم به آنها نیز آموزش‌های لازم برای فراگیری مطالب را می‌دهند. بنا به خواسته و نوع سفارشات هزینه‌ای را از افراد دریافت می‌کنند. در صورت طراحی سایت برای شرکت‌ها مقدار هزینه بالایی را دریافت خواهد کرد و برای اشخاص نیز همین مورد می‌تواند صدق کند.

    کوچک کردن
  4. mortezamohammadipour
    کاربر در زمینه بازرگانی می توان به سوال تا حدودی پاسخ دهم

    چطور در این مطلب و سوال به موضوع سئو که امروزه در پیشرفت سایت موثر است نپرداخته اید؟

    چطور در این مطلب و سوال به موضوع سئو که امروزه در پیشرفت سایت موثر است نپرداخته اید؟

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط