aalan

یک سوال Latest سوالات

پوریا

بهترین موبایل برای ترید کردن کدام است؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. Samsung Galaxy Note 10 Plus بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امروز که به خاطر داشتن یک نمایشگر گران‌قیمت قطعا برای کار گزینه مناسبی می‌باشد. چرخ زدن در صفحات مختلف وب و مطالعه مطالب مختلف در کنار خودکار هوشمند که امکانات زیادی برایتان فراهم می‌کند، قطعا در کنار یکدیگر یک پکیج عالی را تادامه مطلب ...

    Samsung Galaxy Note 10 Plus

    Samsung Galaxy Note 10 Plus

    بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امروز که به خاطر داشتن یک نمایشگر گران‌قیمت قطعا برای کار گزینه مناسبی می‌باشد. چرخ زدن در صفحات مختلف وب و مطالعه مطالب مختلف در کنار خودکار هوشمند که امکانات زیادی برایتان فراهم می‌کند، قطعا در کنار یکدیگر یک پکیج عالی را تضمین خواهند کرد. به علاوه اینکه باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری با اسنپ دراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت رم، یک کامپیوتر واقعی خواهد بود. با این‌حال ۶.۸ اینچ چندان کوچک و جمع و جور نیست و برای حمل آن باید دنبال یک چیز بهتری نسبت به جیب‌های شلوارتان بگردید.سری محصولات گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۱۱ عرضه شدند. این سری از محصولات که در اندازه بزرگ و با عنوان «فبلت» روانه بازار شده‌اند به سرعت محبوبیت زیادی در بازار پیدا کردند. شاید در ابتدا کم‌تر کسی تصور می‌کرد این گوشی‌های بزرگ روزی دارای نسخه Plus شوند اما گلکسی Note 10 Plus به بازار عرضه شد تا به عنوان فبلتی غول‌پیکر موردتوجه قرار گیرد. این گوشی بزرگ تمام فضای دست و جیب کاربر را اشغال می‌کند. این محصول علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ‌، یک قلم دیجیتال S Pen هم دارد. گوشی موبایل Samsung Galaxy Note10 Plus با دوربین چهارگانه در قاب پشتی روانه بازار شده است؛ این چهار سنسور با داشتن ویژگی‌هایی مانند لرزشگیر تصویر و قابلیت فیلم‌برداری ۴K تصاویری عالی را ثبت و ضبط می‌کنند.

    پردازش محاسبات در این تازه‌وارد از طریق تراشه‌ی Exynos 9825 انجام می‌شود که در رده تراشه‌های ۷ نانومتری قرار می‌گیرد و با سرعت بالای خود، گلکسی نوت ۱۰ پلاس را برای انجام کارهای بسیار سنگین کاربردی کرده است. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G76 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی، گلکسی نوت ۱۰ پلاس را سربلند خواهد بود. صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ و قابلیت نمایش ۴۹۸ پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و خیره‌کننده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شده است تا حافظه و حافظه تصادفی فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد. حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌نمایش، حسگر فشارسنج و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و کار را برای رقبای این محصول بزرگ سخت کرده است. البته در این محصول خبری از سنسور عنبیه چشم و خروجی ۳.۵ میلی‌متری صدا نیست که دلیل آن را می‌توان در بزرگ شدن قاب و ظرافت در طراحی و ساخت جست‌وجو کرد. گفتنی است، باتری این محصول از نوع غیرقابل تعویض و لیتیوم‌یون با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این محصول قادر است دستگاه‌های دیگر را هم به‌صورت بی‌سیم شارژ کند و از این طریق نقش یک پاوربانک را هم ایفا کند. تفاوت اصلی این گوشی با Note 10 را می‌توان در اندازه و وضوح صفحه نمایش، باتری بزرگ‌تر، شارژ سریع و دوربین حالت پروازی خلاصه کرد.

    Doogee S60

    Doogee S60

    گوشی‌های هوشمند با فراهم آوردن امکانات و قابلیت‌های مختلف، هر روز توقع کاربران را برای کارایی بیشتر بالا می‌برند. اما بین همه کاربرانی که به دنبال داشتن گوشی هوشمند با پردازنده قوی هستند، ورزشکاران و ماجراجویانی پیدا می‌شوند که ویژگی‌های نظیر مقاومت در آب و مقاومت در برابر ضربه گوشی برایشان اهمیت بالاتری دارد. کمپانی دوجی با در نظر گرفتن چنین کاربرانی گوشی هوشمند S60 را طراحی و تولید کرده است. این گوشی به دلیل مقاومت و دوام بالا، همراه سرسخت کاربران در شرایط مختلف است.این گوشی هوشمند علاوه بر داشتن قابلیت‌های مختلف، در برابر آب و گرد و غبار و ضربه مقاوم است. گوشی دوجی مدل S60 دارای بدنه‌ای فلزی است که از آلومینیوم سبک و باکیفیت ساخته شده است که در برابر ضربه و آسیب‌های مشابه مقاومت قابل توجهی دارد، بنابراین قادر است به خوبی از قطعات داخلی خود حفاظت کند. همچنین، برای محفاظت بیشتر از فلز روی این گوشی، بدنه آن با روکشی از پلی کربنات پوشانده شده است. به این ترتیب ضمن اینکه گوشی S60 کاملا مقاوم است و در برابر ضربه ایمنی بالایی دارد، ظاهر چشم‌نوازی داشته و طراحی زمختی ندارد.این گوشی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دارد. S60 یک باتری با ظرفیت ۵۵۸۰ میلی‌آمپر دارد که ظرفیت قابل توجه این باتری، باعث شده است کاربران در هربار شارژ کامل گوشی خود بتوانند چندین ساعت متوالی با آن کار کنند و نیازی به استفاده زودبه‌زود از شارژر نداشته باشند. کمپانی Doogee این گوشی هوشمند را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرده است. به همین دلیل، در صورتی که شارژ باتری گوشی به اتمام برسد، در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ شده و نیازی به صرف زمان طولانی برای شارژ S60 نخواهد بود

    کوچک کردن
  2. به نظر من با موبایل اصلا ترید نکیند چون خیلی کار کردن باهاش سخته مخصوصا متاتریدر ها سعی کنید بیشتر با کامپیوتر انجام بدید و بیشتر دنبال درست کردن استراتژی و بهینه کردن اون باشید .

    به نظر من با موبایل اصلا ترید نکیند چون خیلی کار کردن باهاش سخته مخصوصا متاتریدر ها سعی کنید بیشتر با کامپیوتر انجام بدید و بیشتر دنبال درست کردن استراتژی و بهینه کردن اون باشید .

    کوچک کردن
  3. بسیاری از معامله گران نرم افزار های ترید گوشی مانند متاتریدر را در تلفن های همراه خود موجود دارند و در همه جا از آن برای معاملات خود بهره میبرند. سوالی که مطرح میشود این است که آیا همراه داشتن نرم افزار معاملاتی در گوشی همراه کار خوب و مناسبی است؟ دقت کنید حرفه معامله گری کار دقیقی است و مانند همگیادامه مطلب ...

    بسیاری از معامله گران نرم افزار های ترید گوشی مانند متاتریدر را در تلفن های همراه خود موجود دارند و در همه جا از آن برای معاملات خود بهره میبرند.
    سوالی که مطرح میشود این است که آیا همراه داشتن نرم افزار معاملاتی در گوشی همراه کار خوب و مناسبی است؟

    ترید با گوشی همراه

    دقت کنید حرفه معامله گری کار دقیقی است و مانند همگی مشاغل حساس باید سر فرصت و در زمان مشخص خود انجام شود.
    در حالتی که معامله گر ذهن خود را کاملا آماده معامله کرده و برای عواقب آن آماده است.
    وقتی شما با گوشی همراه معامله میکنید یعنی به اندازه کافی برای شغل خود ارزش قائل نیستید!
    عیب دیگر پلتفرم های معاملاتی همراه کوچک بودن صفحه  به نسبت مانیتور های معاملاتی یا رایانه هاست.
    دقت کنید برای آنالیز رفتار قیمت هرچه قدر که صفحه مانیتور بزرگتر باشد ، معامله گر میتواند اطلاعات بهتر و مناسب تری بدست آورد تا صرفا آنالیز با یک صفحه ۸ اینچی!
    مورد بعدی که باید به آن توجه کنیم این است که بازار های مالی میتواند اعتیاد شدیدی در فرد معامله گر ایجاد کند و اگر شما همیشه پلتفرم را به همراه داشته باشید به این حس دامن زده اید!
    فرض کنید در یک روز تعطیل با دوستان و خانواده به پیک نیک رفته اید و مدام در حال چک کردن پوزیشن معاملاتی خود هستید یا منتظر هستید آنالیز و  ستاپی که در گوشی همراه خود طراحی کرده اید را پیاده کنید!

    دقت کنید اگر میخواهید حرفه معامله گری را برای مدت طولانی و برای کسب درامد انجام دهید با آن حرفه ای برخورد کنید و برایش ارزش قائل شوید.
    با توضیحاتی که داده شد  همراه داشتن نرم افزار همراه  معاملاتی نمیتواند کار صحیحی برای یک معامله گر باشد.
    چه بخواهید پوزیشنی که از قبل دارید را مدیریت کنید،چه بخواهید پوزیشن جدید بگیرید!
    بسیاری از افراد فعال در بازار برای تبلیغات از نرم افزار های معاملاتی همراه استفاده میکنند و شعارشان این‌است:
    در همه جا میتوان کسب درآمد کرد!
    غافل ازین که اولین اصل حرفه ای این است که هرکاری را در جای مناسب خود انجام دهیم.
    وقتی پای بازار نیستید ار زندگی خود لذت ببرید و بازار را به همان اتاق معاملاتی خود محدود کنید.

    کوچک کردن
  4. بنظرم اگه واقعاً میخوای هزینه کنی، یه Surface بگیر، چون توی این بازارها بیشتر اوقات نیاز به یک کامپیوتر هست تا گوشی

    بنظرم اگه واقعاً میخوای هزینه کنی، یه Surface بگیر، چون توی این بازارها بیشتر اوقات نیاز به یک کامپیوتر هست تا گوشی

    کوچک کردن
  5. به نظر من با گوشی انجام ندید

    به نظر من با گوشی انجام ندید

    کوچک کردن
  6. بر اساس این ویژگی‌ها، برخی از بهترین موبایل‌ها برای ترید کردن عبارتند از: سامسونگ گلکسی S23 اولترا: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه. آیفون 14 پرو مکس: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.ادامه مطلب ...

    بر اساس این ویژگی‌ها، برخی از بهترین موبایل‌ها برای ترید کردن عبارتند از:

    • سامسونگ گلکسی S23 اولترا: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.
    • آیفون ۱۴ پرو مکس: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.
    • شیائومی ۱۲ اولترا: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.
    • اوپو فایند X5 پریمیوم پلاس: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.
    • وان پلاس ۱۰ پرو: این موبایل دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، پردازنده قدرتمند، حافظه کافی و باتری با دوامه.
    کوچک کردن
  7. کلا از هرکسی شنیدم گفتن اینجور کارهای مهم بهتره با موبایل انجام نشه

    کلا از هرکسی شنیدم گفتن اینجور کارهای مهم بهتره با موبایل انجام نشه

    کوچک کردن
  8. یکی از دوستامم برا ترید کردن دنبال گوشی میگشت حالا طبق اون چیزی ک اون میگفت بهترین گوشی ایفون 14 پرومکس و سامسونگ گلکسسی اس 22 اولترا، که این گوشی های قیمیشون زیاد اما اگ تازه شروع کردی به ترید کردن نیاز نیست حتما گوشی با قیمت بالا بخری البته میتونی قسطی هم این گوشی ها رو بخری مثلا کد تخفیف مقداد آیادامه مطلب ...

    یکی از دوستامم برا ترید کردن دنبال گوشی میگشت حالا طبق اون چیزی ک اون میگفت بهترین گوشی ایفون ۱۴ پرومکس و سامسونگ گلکسسی اس ۲۲ اولترا، که این گوشی های قیمیشون زیاد اما اگ تازه شروع کردی به ترید کردن نیاز نیست حتما گوشی با قیمت بالا بخری البته میتونی قسطی هم این گوشی ها رو بخری مثلا کد تخفیف مقداد آی تی اگ داشته باشی حتی کمترم میشه این کد تخفیها رو هم توی بعضی سایتها گذاشتن مثل سایت تخفیف هات … حالا این  گوشیها هم خوبن و اقتصادین قیمت مناسبن ایناهم خوبه برا ترید کردن.

    • شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو
    • وان پلاس نورد N200
    • هوآوی P50
    • سامسونگ گلکسی S21
    • آیفون SE2020
    • نوکیا ۷.۲
    • موتورولا موتو G5 جی پلاس
    • ریلمی ۶
    • آنر ۹ ایکس
    • GLX 4 پلاس

    کوچک کردن
  9. بهترین گوشی برای ترید کردن گوشی ای است که دارای صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و عمر باتری طولانی باشد. همچنین باید دارای اتصال قابل اعتماد و فضای ذخیره سازی کافی باشد. اینکه سیستم عامل ان از برنامه نویسی اندروید یا ios پشتیبانی کند چنان اهمیت ندارد.  در اینجا چند مورد از بهترین گوشی ها برای تریدادامه مطلب ...

    بهترین گوشی برای ترید کردن گوشی ای است که دارای صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و عمر باتری طولانی باشد. همچنین باید دارای اتصال قابل اعتماد و فضای ذخیره سازی کافی باشد. اینکه سیستم عامل ان از برنامه نویسی اندروید یا ios پشتیبانی کند چنان اهمیت ندارد. 
    در اینجا چند مورد از بهترین گوشی ها برای ترید کردن در سال ۲۰۲۳ آورده شده است:
    ۱. Samsung Galaxy S23 Ultra

      • صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X
      • پردازنده Snapdragon 8 Gen 2
      • ۱۲ گیگابایت رم
      • ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی
      • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
      • دوربین چهارگانه با لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی
      • قلم S Pen

    ۲. iPhone 14 Pro Max

      • صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super Retina XDR OLED
      • پردازنده A16 Bionic
      • ۶ گیگابایت رم
      • ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی
      • باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعتی
      • دوربین سه گانه با لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی

    ۳. Google Pixel 7 Pro

      • صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO QHD+ OLED
      • پردازنده Tensor 2
      • ۱۲ گیگابایت رم
      • ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی
      • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
      • دوربین سه گانه با لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و ۴۸ مگاپیکسلی

    ۴. OnePlus 11 Pro

      • صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO2 AMOLED
      • پردازنده Snapdragon 8 Gen 2
      • ۱۶ گیگابایت رم
      • ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی
      • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
      • دوربین سه گانه با لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۵۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی

    ۵. Xiaomi 13 Pro

      • صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED
      • پردازنده Snapdragon 8 Gen 2
      • ۱۲ گیگابایت رم
      • ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی
      • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
      • دوربین چهارگانه با لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۵۰ مگاپیکسلی، ۵۰ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی

    اینها تنها چند مورد از بهترین گوشی ها برای ترید کردن در سال ۲۰۲۳ هستند. هنگام انتخاب گوشی برای ترید، مهم است که نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط