aalan

یک سوال Latest سوالات

mohammadreza.mechanic
کاربر

بکس بادی خریدم، مثل قبل زور نداره چیکارش کنم؟

سلام خدمت دوستان
من یک بکس بادی خرید کردم، روز های اول خیلی خوب کار می کرد و نزدیک به ۱ سال کلی کارمو راه انداخت، اما رفته رفته سرعت و قدرتش کم شده. حالا این بکس بادی مثل قبلش میشه یا باید یکی جدیدشو بگیرم؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. airpower
    کاربر فروشگاه تخصصی ابزارآلات بادی، دستی و برقی

    سلام دوست عزیز بکس های بادی و هر ابزار بادی دیگری در صورتی طول عمر بیشتری دارند که به صورت مداوم تحت مراقبت باشند. این مراقبت در ابزار های بادی به این صورت است که ابتدا باید حواستان باشد که به هیچ عنوان هوای مرطوب وارد ابزار آلات بادی شما نشود. برای این کار باید چه کنیم؟ می توانید با خرید واحد مراقبادامه مطلب ...

    سلام دوست عزیز

    بکس های بادی و هر ابزار بادی دیگری در صورتی طول عمر بیشتری دارند که به صورت مداوم تحت مراقبت باشند. این مراقبت در ابزار های بادی به این صورت است که ابتدا باید حواستان باشد که به هیچ عنوان هوای مرطوب وارد ابزار آلات بادی شما نشود.

    برای این کار باید چه کنیم؟ می توانید با خرید واحد مراقبت های هوا از ورود رطوبت به داخل ابزار های بادیتان جلوگیری کنید. همچنین این واحد مراقبت ها از وارد شدن باد کثیف و با گرد و غبار که باعث کند شدن و حتی خرابی دستگاهتان می شوند جلوگیری می کنند.

    مورد بعدی روغن کاری ابزار های بادی هستش. ابزارآلات بادی به دلیل اینکه پیوسته به صورت فیزیکی در حال کارکردن و چرخش هستند، ممکن است اگر خشک کار کنند به اجزای داخلی دستگاهتان آسیب وارد کنند. برای روغن کاری یا باید به صورت دستی خودتان عمل روغن کاری را انجام دهید، یا باید واحد مراقبتی خریداری کنید که دوقلو باشد و هم عمل فیلتر کردن باد را انجام دهد و هم روغن نیز به ابزار شما منتقل کند.

    مورد آخر که بیشتر به بکس های بادی مربوط می شوند، سرویس این کالا می باشد، داخل این ابزارآلات بادی پره هایی وجود دارد که به مرور زمان پس از استفاده خورده می شوند. به همین دلیل ممکن است دستگاه همانند روز اول کار نکند و کند شده باشد. برای دچار نشدن به این مشکل باید سالی یک بار یا هر زمان که نیاز بود، به تعمیرگاه های اختصاصی خود این ابزار برای سرویس مراجعه کرد.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط