aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    یک سرباز پس از زنده ماندن در زندان Andersonville بازمانده بمب اتمی هیروشیما مجموعه سر که Horatio Gordon Robley از قبایل مائوری جمع کرده بود. جسم یخ زده سرباز شوروی توسط نیروهای فنلاندی برای ترساندن نیروهای شوروی محاکمه مک کارتین بی گمان محاکمه خانواده مک کارتین یکی از ترسناک ترین اتفاقات ایالت کالیفادامه مطلب ...

    یک سرباز پس از زنده ماندن در زندان Andersonville

    یک سرباز پس از زنده ماندن در زندان Andersonville

    بازمانده بمب اتمی هیروشیما

    بازمانده بمب اتمی هیروشیما

    مجموعه سر که Horatio Gordon Robley از قبایل مائوری جمع کرده بود.

    مجموعه سر که Horatio Gordon Robley از قبایل مائوری جمع کرده بود.

    جسم یخ زده سرباز شوروی توسط نیروهای فنلاندی برای ترساندن نیروهای شوروی

    جسم یخ زده سرباز شوروی توسط نیروهای فنلاندی برای ترساندن نیروهای شوروی

    محاکمه مک کارتین

    محاکمه مک کارتین

    بی گمان محاکمه خانواده مک کارتین یکی از ترسناک ترین اتفاقات ایالت کالیفرنیا در دهه هشتم قرن پیش بود، براساس آن خانواده مک کارتین متهم به آزار جنسی کودکان و قتل آنها بودند. گفته می شود که این خانواده کودکان را شکنجه می کردند و با آنها رفتارهای شیطانی داشتند.

     

     

     

    کوچک کردن
  2. این پاسخ ویرایش شده است.

    شوک جنگ بر اثر شلیک بمب این عکس عبرت‌آموز در سال ۱۹۱۶ میلادی گرفته شده و یک سرباز را نشان می‌دهد که از شوک ناشی شلیک بمب رنج می‌برد. از خطوط چهره‌اش معلوم است که ترس و هول جنگ او را تا مرز جنون کشانده است. نگاه نافذ و لبخندی عجیب او نشان‌دهنده جنونی است که در ابتدای جنگ جهانی اول بر سربازان تحمیل شدادامه مطلب ...

    شوک جنگ بر اثر شلیک بمب

    شوک جنگ بر اثر شلیک بمب

    این عکس عبرت‌آموز در سال ۱۹۱۶ میلادی گرفته شده و یک سرباز را نشان می‌دهد که از شوک ناشی شلیک بمب رنج می‌برد. از خطوط چهره‌اش معلوم است که ترس و هول جنگ او را تا مرز جنون کشانده است. نگاه نافذ و لبخندی عجیب او نشان‌دهنده جنونی است که در ابتدای جنگ جهانی اول بر سربازان تحمیل شده بود.

    گردن زدن سیفلیت

    گردن زدن سیفلیت

    گردن زدن در دوران جنگ جهانی دوم به عنوان روشی برای اعدام توسط ژاپنی ها بسیار رایچ بود و به نظر می رسید که با فرو افتادن سر هر سرباز غربی توسط ژاپنی ها، روحیه سربازان غربی نزول می کرد. از اعدام های انفرادی اینچنینی تا کشتار سه روزه در چانگجیائو که در جریان آن ۳۰.۰۰۰ غیرنظامی چینی بدست شونروکو هاتا، فیلد مارشال ژاپنی، اعدام شدند، به نظر می رسید که ژاپن می خواهد نام خود را به عنوان بیرحم ترین طرف منازعه در جنگ جهانی دوم تثبیت کند.

    تصاویر وحشتناک به ثبت رسیده توسط دوربین

    تصاویر وحشتناک به ثبت رسیده توسط دوربین

     

    تصاویر وحشتناک به ثبت رسیده

     

    کوچک کردن
  3. برخی از ترسناکترین تصاویری که تابه حال گرفته شده اند  فروش گوشت انسان این دو زن و شوهر روسی هستند که به دلیل قحطی مجبور شدند فرزندان خود را بکشند و گوشت آنها را برای فروش بگذارند تا بتوانند چیزی گیر بیاورند و بخورند.! باور نکردینه !!!! بزرگترین خودکشی دسته جمعی تاریخ جونز یکی از مبلغین مذهبی بود کهادامه مطلب ...

    برخی از ترسناکترین تصاویری که تابه حال گرفته شده اند

     فروش گوشت انسان

    فروش گوشت ادم

    این دو زن و شوهر روسی هستند که به دلیل قحطی مجبور شدند فرزندان خود را بکشند و گوشت آنها را برای فروش بگذارند تا بتوانند چیزی گیر بیاورند و بخورند.! باور نکردینه !!!!

    بزرگترین خودکشی دسته جمعی تاریخ

    بزرگترین خودکشی دسته جمعی تاریخ

    جونز یکی از مبلغین مذهبی بود که پیروان زیادی برای خود جمع کرده بود. او متعاقباً اقدام به خودکشی دست جمعی به همراه ۹۱۸ نفر از پیروان خود در جونز تاون می‌کند. لازم است ذکر شود که این خودکشی دسته‌جمعی به وسیلهٔ مادهٔ سمی سیانور و ترکیباتی از آن انجام شد که برای کودکان از طعم دهنده‌های شیرین‌کننده و طعم‌های دلخواه برای دیگران استفاده شده بود. در جریان این خودکشی دسته جمعی و عمومی نزدیک به ۳۰۰ کودک جان خود را از دست دادند که تقریباً همگی به وسیلهٔ نوشابه با طعم فلیورآید (Flavor Aid) که یک نوشابه غیر گازدار است و ترکیب آن با سم سیانور انجام پذیرفت. از این خودکشی دسته جمعی تنها پنج نفر جان سالم به در برده‌اند. رسانه‌های آمریکا اعلام کردند: «۹۰۹ نفر در ۱۷ نوامبر ۱۹۷۸ دست به خوردن سم می‌زنند تا بزرگ‌ترین خودکشی دسته جمعی تاریخ بشریت را رقم بزنند.» تصاویر کشته شدگان که کنار هم روی زمین افتاده‌اند، مادرانی که کودکان خود را در آغوش دارند، زن و شوهرهایی که یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند و صدای جیغ‌های ترسان آن‌ها قبل از خودکشی که مثل همه سخنرانی‌های جیم جونز ضبط شده‌است.

    Omayra Sanchez اومیرا سانچز

    Omayra Sanchez

    امیرا سانچز یک دختر ۱۲ ساله بود که در حادثه طبیعی گیر افتاد و پاهایش زیر وزن سقف گیر کرد. بعد از انکه امدادگران نتوانستند او را رها کنند او بعد از ۶۰ ساعت مرد.

    مرده آویزان

    مرده آویزان

    بی شک این تصویر وحشتناک است. این تصویر خانواده ای است که در خانه جدیدشان گرفته اند.

    خروج روح از بدن بیمار

    خروج روح از بدن بیمار 

    این تصویر در یک بیمارستان گرفته شده از یک بیمار است. گفته شده بعد از چند ساعت این بیمار فوت کرده.

    سالم ماند جسد John Torrington

    سالم ماند جسد John Torrington

    تصویری که میبینید تصویر  جسد John Torrington است که در سال ۱۸۴۶ فوت کرده. در سال ۱۹۸۰ دانشمندان مقبره او را شکافتند و با جسد سالم او رو به رو شدند.

    سایه بجا مانده بمب اتمی هیروشیما

    سایه بجا مانده بمب اتمی هیروشیما

    سایه انسان بمب اتمی هیروشیما

     

    محفظه های اعدام آشویدز

    محفظه های اعدام آشویدز

    آلمان ها در جنگ جهانی دوم یهودی ها را در محفظه هایی قرار می دادند و با گاز آنها را می کشتند. این تصاویر بجا مانده از دیواره های بتونی این محفظه ها است که واقعا ترسناک است و جای چنگ زدن انسان ها را نشان می دهد.

     

    کوچک کردن
  4. تصویر پسری که تازه راه رفتن رو یاد گرفته و داره آدم کشتن رو یاد میگیرده توسط داعش خیلی ترسناک هستش هیولاهای کوچک... منبع: Sickening new ISIS video shows toddler shooting prisoner dead in ball pit in abandoned children's playground - World News - Mirror Online

    پسر داعشی

    تصویر پسری که تازه راه رفتن رو یاد گرفته و داره آدم کشتن رو یاد میگیرده توسط داعش خیلی ترسناک هستش

    هیولاهای کوچک…

    منبع:

    Sickening new ISIS video shows toddler shooting prisoner dead in ball pit in abandoned children’s playground – World News – Mirror Online

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط