aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    مرگ برای تو “Death for you” اسم یکی از اولین سایت های اتاق قرمز بود. نمای سایت بسیار ساده و کلیشه ای بود و رنگ های اصلی اون سیاه به معنای ترس و وحشت و قرمز به معنای خون بود. در اینجا شما جزئیات جنایت آمیز و خونین را تجربه خواهید کرد بدون اینکه خودتان مجبور باشید آنها را بگذرانید. ما گروه کوچک وجهانیادامه مطلب ...

    مرگ برای تو “Death for you”

    اسم یکی از اولین سایت های اتاق قرمز بود. نمای سایت بسیار ساده و کلیشه ای بود و رنگ های اصلی اون سیاه به معنای ترس و وحشت و قرمز به معنای خون بود.

    در اینجا شما جزئیات جنایت آمیز و خونین را تجربه خواهید کرد بدون اینکه خودتان مجبور باشید آنها را بگذرانید. ما گروه کوچک وجهانی از افرادی هستیم که خود را وقف ارائه دادن بهترین سرگرمی زنده و خونین برای شما کرده ایم. نمایشهای مرگ بصورت زنده از یک سایت مجزا پخش میشود و هر ماه نمایش داده میشوند تا زمانیکه شرکت کننده ای باشد. در حالیکه همهء نمایشها بگونه ای از قبل برنامه ریزی شده اند، چیزهای اتفاقی نیز رخ می دهند. همیشه راههای جدیدی برای رفتن وجود دارد و شما ممکن است سعی کنید حدس بزنید اتفاق بعدی چه خواهد بود. یکبار که هزینهء عضویت را پرداخت نمایید، تمام نمایشهای اتاق قرمز بمدت یکسال مجانی میباشد. توجه داشته باشید که تماشاگران نمی توانند با شرکت کنندگان تعامل داشته باشند یا درخواستهای شخصی بکنند. شما همچنین می توانید کامنتهای خود را بصورت بی نام بگذارید.

    رد روم

    از بین رفتن اولین سایت!

    سایت اتاق قرمز (مرگ برای تو – Death for you) بعد از تقریبا دو سال کار به یکباره ناپدید شد.

    هنوز هم هیچ کس دلیل آن را نمیداند.

    اما چیزی که واضح است این بود که طی این دو سال صد ها جنایت آنلاین توسط آنها رخ داد و از این طریق پولی بیش از آنچه که فکر کنید بدست آوردند.

    بعد از ناپدید شدن سایت (مرگ برای تو – Death for you) فرصتی برای سایت های جدید پیش آمد تا عرض اندام کنند و بتونند جایگزین مناسب و یا بهتری برای آن بشوند.

    کوچک کردن
  2. این رد روم چیه مثلا سرو گوش ادمو با یه چیزی میبرن؟ اینا حقیقته؟اخه مگه میشه؟ مردم همین چیزارو نگا میکنن براشون عادی میشه ماجرای رومیناو...اتفاق میفته حالم خیلی بد شد دلیل این کشتنا تو این کانالا چیه واقعیه؟

    این رد روم چیه

    مثلا سرو گوش ادمو با یه چیزی میبرن؟

    اینا حقیقته؟اخه مگه میشه؟

    مردم همین چیزارو نگا میکنن براشون عادی میشه ماجرای رومیناو…اتفاق میفته

    حالم خیلی بد شد دلیل این کشتنا تو این کانالا چیه

    واقعیه؟

    کوچک کردن
  3. Red Room سایت‌هایی در دیپ وب (Deep Web) هستند که در ابتدا یک اعلامیه منتشر می‌شود که مثلاً در فلان تاریخ و ساعت و آدرس سایت، پخش زنده شکنجه و قتل انجام خواهد شد. متقاضی‌ها هم با پرداخت پول (بیت کوین) در آن ثبت‌نام می‌کنند و در ساعت مشخص شده در سایت حاضر می‌شوند و صحنه وحشتناک شکنجه را تماشا می‌کنند.ادامه مطلب ...

    Red Room سایت‌هایی در دیپ وب (Deep Web) هستند که در ابتدا یک اعلامیه منتشر می‌شود که مثلاً در فلان تاریخ و ساعت و آدرس سایت، پخش زنده شکنجه و قتل انجام خواهد شد. متقاضی‌ها هم با پرداخت پول (بیت کوین) در آن ثبت‌نام می‌کنند و در ساعت مشخص شده در سایت حاضر می‌شوند و صحنه وحشتناک شکنجه را تماشا می‌کنند. حتی گفته شده است که اشکال شکنجه به درخواست بیننده‌ها انجام می‌شود.

     

    کوچک کردن
  4. رد روم سایتی است که شما می توانید به طور زنده یک قتل را در آن تماشا کنید. این سایت ها بیشتر در دارک وب پیدا می شوند و نمی توانید آن ها را با مرورگرهای معمولی و جستجو در گوگل پیدا کنید. ایده رد روم یا اتاق قرمز اولین بار در فیلمی ژاپنی با همین نام ایجاد شد. ایده ی همچین اتفاق ترسناکی باعث جلب شدن عموادامه مطلب ...

    رد روم سایتی است که شما می توانید به طور زنده یک قتل را در آن تماشا کنید. این سایت ها بیشتر در دارک وب پیدا می شوند و نمی توانید آن ها را با مرورگرهای معمولی و جستجو در گوگل پیدا کنید.

    ایده رد روم یا اتاق قرمز اولین بار در فیلمی ژاپنی با همین نام ایجاد شد. ایده ی همچین اتفاق ترسناکی باعث جلب شدن عموم کاربران فضای مجازی شد و فکر کردند که همچین اتاقی واقعا وجود دارد.
    افراد زیادی برای سو استفاده از این موقعیت شروع به ساخت سایت های تقلبی با نام رد روم در فضای دارک وب کردند اما برخی از افراد در شبکه های اجتماعی تصاویری منتشر کرده اند که نشان می دهد ممکن است واقعا همچین سایت هایی وجود داشته باشند.

    رد روم (Red Room) با صرف نظر از این که وجود دارد یا ندارد، اصطلاحی است که به شکنجه، قتل، تجاوز یا هر عمل خلاف قانون و غیر اخلاقی دیگر انجام شده در مقابل دوربین برای پخش زنده یا غیر زنده با هدف کسب درآمد از تماشاگران یا هر هدف دیگری مثل لذت (به تعبیر خودشان) گفته می‌شود.

    Red Room سایت‌هایی در دیپ وب (Deep Web) هستند که در ابتدا یک اعلامیه منتشر می‌شود که مثلاً در فلان تاریخ و ساعت و آدرس سایت، پخش زنده شکنجه و قتل انجام خواهد شد.

    هدف این سایت ها ارضا کردن سادیسمی هاست

    سایت های رد رومی به دو دسته تقسیم میشن سایت های آفلاین و آنلاین

    که بعد چند سال سایت های افلاین تمام محبوبیتش را از دست داد چون بعضی اوقات فیلم ها فقط ادیت بوده و در آن فردی واقعا نمرده

    ما کافیست در ماه اول مبلغی پرداخت کنید تا یک سال رایگان از ویدیو های اونجا استفاده کنید

    Red Room یا اتاق قرمز ها قابلیتی رو گذاشتند که کاربر در آن میتوانست در حین دیدن ویدیو آنلاین با پرداخت دوباره مقدار معینی پول تعیین کند که قربانی داخل ویدیو چگونه شکنجه شود.

    به طور مثال فردی با پرداخت مقداری بیت کوین میگفت که با نخ دهان قربانی را بدوز و وقتی شکنجه گر این دستور را اجرا میکردند دوباره درگاه درخواست باز میشد و فرد دیگری با پرداخت پول میگفت دستش را با اره برقی قطع کن.

    شکنجه گر نیز دستور را اطلاعات میکرد و دوباره درگاه درخواست را باز میکرد و این عمل تا جایی ادامه پیدا میکرد تا قربانی از شدت درد یا خونریزی بمیرد.

    گاهی سایت هایی وجود داشتند که با مردن قربانی درگاه را نمیبستند و بازم افرادی وجود داشتند که با پرداخت پول دستورات جدیدی را میدادند تا شکنجه گر بر روی اجساد قربانی انجام دهد.

    رد روم red room

    کوچک کردن
  5. این پاسخ ویرایش شده است.

    در اتاق های رد روم دارک نت چه می گذرد؟ (برای بعضی کاربران عزیز که درباره دارک وب اطلاعی ندارند بایستی گفت انجا فضایی که با مرورگرهای عادی در دسترس نیست اونجا محلی برای جنایت و کشتار اکثرا تروریستا وقاچاقچی ها و ادم کشان حرفه ایی فعالیت دارند و فیلم و تصاویر وحشتناکی از خشونت ،قتل،شکنجه،کشتار رو به اادامه مطلب ...

    در اتاق های رد روم دارک نت چه می گذرد؟

    (برای بعضی کاربران عزیز که درباره دارک وب اطلاعی ندارند بایستی گفت انجا فضایی که با مرورگرهای عادی در دسترس نیست اونجا محلی برای جنایت و کشتار اکثرا تروریستا وقاچاقچی ها و ادم کشان حرفه ایی فعالیت دارند و فیلم و تصاویر وحشتناکی از خشونت ،قتل،شکنجه،کشتار رو به اشتراک میزارن.) تا حالا فکر کرده اید که مرگ شبیه چه چیزی می تواند باشد؟

    در اینجا شما جزئیات جنایت آمیز و خونین را تجربه خواهید کرد بدون اینکه خودتان مجبور باشید آنها را بگذرانید ما گروه کوچک وجهانی از افرادی هستیم که خود را وقف ارائه دادن بهترین سرگرمی زنده و خونین برای شما کرده ایم. نمایشهای مرگ بصورت زنده از یک سایت مجزا پخش میشود و هر ماه نمایش داده میشوند_ تا زمانیکه شرکت کننده ای باشد. در حالیکه همهء نمایشها بگونه ای از قبل برنامه ریزی شده اند، چیزهای اتفاقی نیز رخ می دهند. همیشه راههای جدیدی برای رفتن وجود دارد و شما ممکن است سعی کنید حدس بزنید اتفاق بعدی چه خواهد بود.

    یکبار که هزینهء عضویت را پرداخت نمایید، تمام نمایشهای اتاق قرمز بمدت یکسال مجانی میباشد. توجه داشته باشید که تماشاگران نمی توانند با شرکت کنندگان تعامل داشته باشند یا درخواستهای شخصی بکنند. شما همچنین می توانید کامنتهای خود را بصورت بی نام بگذارید.

    چه کسی اینکار را انجام میدهد؟

    شرکت کننده های ما داوطلب هستند، بیماران لاعلاجی که میخواهند بمیرند، مجرمین و تفاله های کثیف اجتماع. از پذیرش افسران پلیس، مسئولین دولتی، سیاستمداران، افراد زیر ۱۸ سال و والدینی که کودک خردسال دارند معذوریم افراد مشهور، سلبریتیها و هرکس با سطح شناخته شدگی بالا میان عموم مردم.

    دیپ وب

    داستانی از رد روم

    مدتی بود که دوستم بهم دیپ وب رو معرفی کرده بود و راجع به رد روم بهم توضیح داده بود.خیلی کنجکاو شده بودم که ببینم رد روم وجود داره یا نه.دسترسی به رد روم ها کاره فوق العاده سختیه؛ولی من مصمم بودم که پیداش کنم. بعد از حدود دو هفته و با پرس و جو از کسانی که با کار با اینترنت و برنامه نویسی وارد بودند تونستم یکی از رد روم ها رو پیدا کنم.وارد یک سایت معمولی با تبلیغاته ساده شدم..چیزهایی مثل تبلیغات رستوران،مرکز خرید و…هر چقدر دنبال گزینه ای که وارد سایت اصلیش بشه گشتم پیدا نکردم…بعد از حدود پنج دقیقه…یک صفحه ی جدید باز شد که فقط یک نوشته داشت:آیا حاضری؟

    منم گزینه ی بله رو زدم.دوباره یه صفحه ی جدید اومد:مطمئنی؟باز هم بله رو زدم.دوباره یک صفحه ی دیگه باز شد: این آخرین شانسته که از سایت خارج شی.ولی من باز ادامه دادم. در صفحه ی جدیدی که باز شد نوشته شده بود:برای ورود مبلغ ۵۰۰ دلار پرداخت کنید.منم چون خیلی دنبالش گشته بودم برام پول اهمیت نداشت،پس پرداخت کردم. تعداد زیادی گزینه برام اومد…ولی فقط جلوی نصفش نوشته بود:”موجود هست” گزینه ها این ها بودند: دختره ۱۵ ساله،پسره ۱۷ ساله،حیوان های اهلی، زن بارداره ۲۵ ساله. من هم از خدا خواسته زن باردار رو انتخاب کردم.

    وارد یه چت روم شدم که همه مینوشتن: بیارینش دیگه معطل نکنید! صفحه ای باز شد که اول فکر کردم یه ویدیو هست..ولی بعد متوجه شدم که داره به طوره زنده پخش میشه.مردی که صورتش رو پوشونده بود یک زن بارداری که به نظر میرسید ۶ ماهه باردار باشه آورد و با طناب به صندلی بست…زن شدیدا تقلا میکرد برای کمک خواستن ولی دهنش با یه چسب بسته شده بود.

    پشت صندلی تعداد بسیار زیادی ابزار آلات از جمله اره،ساطور،اسلحه و… وجود داشت.مرد رو به دوربین ایستاد و پرسید:باهاش چیکار کنم؟ توی چت روم یه نفر نوشت: با لگد شروع کن.مرد چند لگده محکم به چونه ی زن زد.دوباره یک نفر دیگه نوشت: انگشت هاشو بشکن! مرد صندلی رو برگردوند و هر ۱۰ انگشت زن رو شکوند…صدای شکستنه استخوناش وحشتناک بود… مرد دوباره رو به دوربین ایستاد و گفت:بسه دیگه!کارهای اصلی رو بگید انجام بدم! من سر جام خشک شده بودم و فقط به مانیتور نگاه میکردم…یکی دیگه تایپ کرد: پوسته شکم حامله شو بکن!مرد پیرهنه زنو پاره کرد…با یه چاقوی بسیار باریک شروع به کندنه پوست شکم زن شد….بسیار باریک پوست رو میکند که مبادا زن اوله کاری بمیره…زن شدیدا تقلا میکرد…داشت از هوش میرفت که مرده یه لیوان آب روی صورتش پاشید…چون اگه درد و احساس نمیکرد لذتی برا تماشاچیا نداشت!

    نحوه شکل گیری رد روم

    شکل گیری رد روم از سال ۱۹۹۱ شروع  شد پورن  استاری به نام جکی جی که به  دلیل  اختلالات شخصیتی در کنار پورن  حیوان ازاری نیز میکرد.جی در پیج شخصی خود  فیلمی به نام انتقام بارگزاری  میکنه در این  فیلم  فردی با لباس گربه  شروع  به  شکنجه  و در نهایت  کشتن  فردی  بی دفاع  و دست و پا بسته میکنه که   پشت فرد  اینه نصب شده که  بر روی اون  نوشته  شده red rum و همین  آغازی برای رد روم میشه(معنی redrum بر عکس شده کلمه murder به معنی ادم کشیه) در اصل رد روم  کار خودشو  از سال ۱۹۹۱ اغاز کرده  و در سال  ۲۰۱۱ به کلی بسته شده اما با  بسته  شدن  رد  روم  های قدیمی , رد  روم  های جدید به جای اونا اغاز به کار کردن فرقشون  هم  در اینه  که  قدیمیا  افراد بی خانمان رو شکنجه  و به  قتل میرسوندن اما جدیدیا  با  رضایت  نامه  خود  افراد  این  کار رو  انجام  می دهند میگید چرا یه نفر رضایت میده که اینجوری شکنجه بشه و بعد بمیره؟ دلیلش پول بسیار زیادی که بعد از مرگشون  به خانوادشون داده میشه.

    فیلم hostel بر گرفته شده از اتاق قرمز هستش در صورت کنجکاوی بیشتر این فیلم را تماشا نمایید

    کوچک کردن
  6. "اتاق قرمز" یک وب سایت بر پایه اتفاقات واقعی است که معمولاً در قسمت "دارک وب" اینترنت توصیف می شود ، جایی که مردم می توانند برای تماشای یک قتل یا شکنجه پول پرداخت کنند. در قرن بیست و یکم هم معادل یک فیلم سینمایی است. این فیلم ژاپنی یک فیلم ترسناک است به نام اتاق قرمز. امروزه ، بسیاری از مردم معتقدندادامه مطلب ...

    “اتاق قرمز” یک وب سایت بر پایه اتفاقات واقعی است که معمولاً در قسمت “دارک وب” اینترنت توصیف می شود ، جایی که مردم می توانند برای تماشای یک قتل یا شکنجه پول پرداخت کنند.

    اتاق قرمز یا رد روم

    در قرن بیست و یکم هم معادل یک فیلم سینمایی است. این فیلم ژاپنی یک فیلم ترسناک است به نام اتاق قرمز.

    امروزه ، بسیاری از مردم معتقدند که اتاق های قرمز واقعی هستند ، اغلب به این دلیل که آنها کسی را می شناسند که برادرش یک بار با این شخص قرار گذاشته و در این اتاف  مانند یک اتاق قرمز واقعی گیر افتاده.

    دسته ای از سایت های اتاق قرمز Tor hoax وجود دارد که برای تمسخر ساده لوحان ایجاد شده است. هیچ یک اتاق قرمز واقعی هرگز دیده نشده است. هر اتاق قرمز فرض شده ای که تاکنون مورد تحقیق قرار گرفته است یک حقه بازی است.

    همانطور که انتظار دارید به دلیل چندین لایه رمزگذاری و مسیریابی ، Tor و شبکه های وب تاریک مشابه بسیار کند هستند و امکان پخش مستقیم را ندارند.

    بعضی اوقات افراد از عبارت “اتاق قرمز” برای توصیف سایتهای دیگری استفاده می کنند که قتلهای جریانی مستقیم نیستند ، مانند سایت های بزرگ ، تصاویر اعدام / ترور ، یا پورنو کودک. اینها به معنای اصلی کلمه “اتاق های قرمز” نیستند.

    کوچک کردن
  7. منکه اولین باره که همچین چیزی می شنوم.

    منکه اولین باره که همچین چیزی می شنوم.

    کوچک کردن
  8. سلام یه سایت توی دارک وب هست که محتوا هایی میتنی بر آزار های حنسی توش منتشر میشه و البته بحث به آزار های جنسی ختم نمیشه و به شکنجه و در نهایت زجر کش کردن یک شخص ختم میشه توی این سایت با به عنوان بیننده و یا مستر میتونی لاگین بشی که در هر دو صورت مجبوری پولی رو پرداخت کنی. کلا چیز جالبی نیست خیلی چندادامه مطلب ...

    سلام یه سایت توی دارک وب هست که محتوا هایی میتنی بر آزار های حنسی توش منتشر میشه و البته بحث به آزار های جنسی ختم نمیشه و به شکنجه و در نهایت زجر کش کردن یک شخص ختم میشه توی این سایت با به عنوان بیننده و یا مستر میتونی لاگین بشی که در هر دو صورت مجبوری پولی رو پرداخت کنی. کلا چیز جالبی نیست خیلی چندش آوره

    کوچک کردن
  9. بله متاسفانه خیلی واقعی هست سعی کن راجع بهش کنجکاو نشی

    بله متاسفانه خیلی واقعی هست سعی کن راجع بهش کنجکاو نشی

    کوچک کردن
  10. رد روم (Red Room) با صرف نظر از این که وجود دارد یا ندارد، اصطلاحی است که به شکنجه، قتل، تجاوز یا هر عمل خلاف قانون و غیر اخلاقی دیگر انجام شده در مقابل دوربین برای پخش زنده یا غیر زنده با هدف کسب درآمد از تماشاگران یا هر هدف دیگری مثل لذت (به تعبیر خودشان) گفته می‌شود. Red Room سایت‌هایی در دیپ وبادامه مطلب ...

    رد روم (Red Room) با صرف نظر از این که وجود دارد یا ندارد، اصطلاحی است که به شکنجه، قتل، تجاوز یا هر عمل خلاف قانون و غیر اخلاقی دیگر انجام شده در مقابل دوربین برای پخش زنده یا غیر زنده با هدف کسب درآمد از تماشاگران یا هر هدف دیگری مثل لذت (به تعبیر خودشان) گفته می‌شود. Red Room سایت‌هایی در دیپ وب (Deep Web) هستند که در ابتدا یک اعلامیه منتشر می‌شود که مثلاً در فلان تاریخ و ساعت و آدرس سایت، پخش زنده شکنجه و قتل انجام خواهد شد. متقاضی‌ها هم با پرداخت پول (بیت کوین) در آن ثبت‌نام می‌کنند و در ساعت مشخص شده در سایت حاضر می‌شوند و صحنه وحشتناک شکنجه را تماشا می‌کنند. حتی گفته شده است که اشکال شکنجه به درخواست بیننده‌ها انجام می‌شود.

    حالا ببینیم این گفته‌ها تا چه حدی واقعیت دارد.

    از زمانی که دیپ وب گسترش پیدا کرد، هر گونه کار خلاف قانون که در صورت فعالیت در وب معمول قابل ردگیری بودند به سمت دیپ وب یا همان وب پنهان رفتند. به زبان ساده دیپ وب شبکه‌ای جدای از اینترنت نیست بلکه در آن هویت و ارتباطات با استفاده از راهکارهایی مثل TOR، رمزنگاری‌های پیشرفته و … مخفی می‌شود. افرادی که در دیپ وب فعالیت می‌کنند قابل ردگیری نیستند یا حداقل بسیار سخت قابل ردگیری هستند. وقتی چنین بستری فراهم باشد پس امکان انجام هرگونه عمل خلاف یا غیراخلاقی در آن امکان‌پذیر است.

    ماجرای Red Room از کجا شروع شد؟

    معاملات مواد مخدر، اسلحه، خرید و فروش انسان و هر چیزی که فکرش را بکنید در دیپ وب یا بخشی از دیپ وب با عنوان دارک وب (Dark web) انجام می‌شود. خلاصه هر کار خلافی که در اینترنت معمول با آن برخورد می‌شود در دارک وب انجام می‌شود. فروش فیلم‌های پورنوگرافی‌ کودکان و فیلم‌های قتل و شکنجه هم جزو کالاهایی هست که در این دنیای تاریک انجام می‌شود اما Red Room به شکلی که در ابتدا گفته شد جدید بود.

    با این که قبل از این هم شایعاتی از انجام این نوع کارها در اینترنت شنیده می‌شد اما در سال ۲۰۱۵ خبر دستگیری Peter Scully و پخش شدن دعوتی مبنی بر پخش زنده شکنجه و قتل چند عضو داعش در دارک وب بر این شایعات قوت بخشید. اولین دعوت‌ها در سایت Reddit و ۴chan توسط گروهی از کاربران مطرح شد و بحث‌های فنی و اخلاقی زیادی در پی این دعوت شکل گرفت.

    ماجرای Red Room

    بعد از این که افراد زیادی منتظر تماشای شکنجه و کشتار اعضای داعش بودند صفحه از دسترس خارج شد و یک ساعت بعد با پیغام تشکری از مخاطبان‌، ویدئویی آپلود شد، ویدیو ۲۱ دقیقه‌ای که در آن پسری لاغر اندام رنگ پریده را اذیت می‌کنند و به زور به او گوشت خام (bacon) خورانده می‌شود! پس از این ماجرا هم اطلاعیه‌ای از FBI مبنی بر تعطیلی این سایت در یک عملیات (joint law enforcement operation) منتشر شد که معلوم نیست واقعی است یا کار خودشان. بعد از آن در سایت دیگری هم به طور مشابه همین کار را کردند و هیچ پخش زنده‌ای انجام نشد.

    شکنجه اعضای داعش Red Room سایت

    شکنجه اعضای داعش Red Room سایت

    در اتفاق‌های مشابه دیگری هم از افراد خواسته می‌شود که برای شرکت در Red Room باید بیت کوین پرداخت کنند و بعد هیچ خبری از پخش زنده نمی‌شود. در قضیه دستگیری Peter Scully که گفته می‌شود کارهایی شبیه Red Room کرده است طبق گزارش‌ها فیلم آزار و تجاوز به کودکان به صورت ضبط شده وجود دارد.

    به نظر من در این که آیا انسان‌هایی هستند که حاضر به چنین کاری هستند یا نه با توجه به آنچه در گذشته دیده شده است بله هیچ شکی نیست که امکان این کار وجود دارد و بدتر این که انسان‌های زیادی مشتاق تماشا هستند پس بعید نیست که چنین کاری انجام شده است یا متاسفانه انجام خواهد شد. اما از نظر فنی برخی مطرح می‌کنند که پخش زنده در دیپ وب یا TOR امکان‌پذیر نیست و اگر هم چنین کاری شده باشد در خارج از دیپ وب و در سرورهای مخفی انجام شده است. (من تخصص کافی در این زمینه ندارم).

    در انجمن‌های اینترنتی و به ویژه ردیت بحث‌های زیادی درباره رد روم شده است که بیشتر روی شایعه بودن تاکید دارند و بعضی با استناد به آدرس رد روم‌هایی که ساعت و تاریخ پخش زنده به نمایش گذاشته شده است می‌گویند شایعه نیست.

    نویسنده کتاب «The Darkest Web» و «Silk Road» خانم Eileen Ormsby در سایت All Things Vice در پاسخ به این پرسش که آیا در دیپ وب یا همان وب عمیق چیزهای وحشتناک وجود دارد یا نه؟ می‌گوید:

    چیزهای وحشتناک [ مثل Red Room ] وجود ندارد و هیچ وقت وجود نداشت، به استثنای پورنوگرافی کودکان که وجود دارد و این چیزی نیست که در وب عمیق‌تر (deeper Web) به دنبالش هستند.

    در واقع هیچ مدرک دست اولی از چنین فعالیت‌هایی به شکلی که گفته شد وجود ندارد و اکثر چیزهایی که در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها مبنی بر وجود Red Room، آموزش دسترسی به Red Room، خطرات این کار و … به اشتراک گذاشته می‌شوند شایعات، اخبار جعلی و صرفاً با اهداف جذب فالوور، بازدید، فروش بسته‌های آموزشی و … هستند.

    در کل در پاسخ به این که Red Room وجود دارد یا نه هم می‌توان گفت بله هم خیر اما به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد که در وب تاریک مشابه دنیای واقعی جنایت‌ها و معاملات وحشتناکی در حال انجام است.

    کوچک کردن
  11. یک افسانه بر اساس یک فیلم ترسناک ژاپنی است. پس بیایید با مبانی شروع کنیم. شما منظورتان از وب تاریک (Dark Web) را دارید، نه وب عمیق (Deep Web) (زمانی که این پاسخ را نوشتم، سوال به اشتباه در مورد وب عمیق پرسیده شد). وب عمیق هر صفحه‌ای است که نمی‌توانید از جستجوی گوگل به آن دسترسی پیدا کنید، مانند صفحهادامه مطلب ...

    یک افسانه بر اساس یک فیلم ترسناک ژاپنی است.

    پس بیایید با مبانی شروع کنیم. شما منظورتان از وب تاریک (Dark Web) را دارید، نه وب عمیق (Deep Web) (زمانی که این پاسخ را نوشتم، سوال به اشتباه در مورد وب عمیق پرسیده شد).

    وب عمیق هر صفحه‌ای است که نمی‌توانید از جستجوی گوگل به آن دسترسی پیدا کنید، مانند صفحه مانده حساب بانکی شما یا صفحه ویرایش پروفایل شما در اینجا در کوآرا.

    وب تاریک (Dark Web) یک شبکه پوششی است که نیاز به نرم‌افزارهای ویژه برای دسترسی به آن دارد. بزرگترین شبکه وب تاریک، تور (Tor) است که با اعطای مدارک از موسسه علوم ملی و وزارت امور خارجه آمریکا و بسیاری دیگر ایجاد شده است.

    وب تاریک برای استفاده ناشناس طراحی شده است. اساساً غیرممکن یا بسیار سخت است که هویت کسی که از آن استفاده می‌کند را پیدا کنید.

    به علت همین مسئله، گاهی اوقات توسط جنایتکاران استفاده می‌شود. بنابراین هالیوود آن را به عنوان یک منظر دیجیتال عجیب و ترسناک ترسیم کرده است.

    اتاق قرمز (Red Room) یک اختراع فیلم ترسناک ژاپنی به نام “اتاق قرمز” (Red Room) است. به گفته این فیلم، این یک سایت است که می‌توانید در آن یک قتل زنده را تماشا کنید.

    این ایده توجه عمومی را جلب کرد. بسیاری از افرادی که تفاوت بین داستان و واقعیت را نمی‌توانند تشخیص دهند، باور دارند که اتاق‌های قرمز در واقعیت وجود دارند. ولی واقعیت این است که وجود ندارند.

    یک دلیل این موضوع این است که شبکه‌های تاریک هویت شما را با انتقال درخواست‌های شبکه شما از طریق چندین پروکسی با چندین لایه رمزگذاری پنهان می‌کنند. این فرآیند کند است، بیش از حد کند تا اجازه دهد به صورت زنده پخش شود.

    هر کسی که باور دارد که اتاق‌های قرمز واقعی در وب تاریک وجود دارند، به طور خودکار نمی‌داند در مورد چه صحبت می‌کند و می‌تواند به آرامی نادیده گرفته شود.

    کوچک کردن
  12. اقا اگه ندارید نرید من 30 هزار بیت کویین به دارک واریز کردم فک نکنید الکیه جلو خدم انگشتای زن رو با اره برقی میزد یا اینکه ممکنه نفر بعدی خود تو باشی بخاطر وجود زیاد هکر داخل دارک وب اقا میتونبد شکنجه هم تعیین کنید میتونید  دستور بدید گوش ببره ولی بطور زنده جلوی شما ناخون میکشن گوش میبرن خلاصه ضحمتاادامه مطلب ...

    اقا اگه ندارید نرید من ۳۰ هزار بیت کویین به دارک واریز کردم فک نکنید الکیه جلو خدم انگشتای زن رو با اره برقی میزد یا اینکه ممکنه نفر بعدی خود تو باشی بخاطر وجود زیاد هکر داخل دارک وب اقا میتونبد شکنجه هم تعیین کنید میتونید  دستور بدید گوش ببره ولی بطور زنده جلوی شما ناخون میکشن گوش میبرن خلاصه ضحمتاتونو به باد ندیدن مثل من

    کوچک کردن
  13. واقعی میبرن یا مثل کشتی کج ادا بازیه؟

    واقعی میبرن یا مثل کشتی کج ادا بازیه؟

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط