aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. کلاب هاوس (CLUBHOUSE) چیست؟ "کلاب هاوس" نوع جدیدی از شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا است. این اجازه می دهد تا مردم در همه جا صحبت کنند ، داستان بگویند ، ایده های خود را توسعه دهند ، دوستی را تعمیق بخشند و با افراد جدید در سراسر جهان آشنا شوند. شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاقی بپیوادامه مطلب ...

    کلاب هاوس (CLUBHOUSE) چیست؟

    “کلاب هاوس” نوع جدیدی از شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا است. این اجازه می دهد تا مردم در همه جا صحبت کنند ، داستان بگویند ، ایده های خود را توسعه دهند ، دوستی را تعمیق بخشند و با افراد جدید در سراسر جهان آشنا شوند.

    شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاقی بپیوندید که دیگران در آن صحبت می‌کنند. در کلاب هاوس همچنین، همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد. این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.

    Clubhouse از اوایل سال ۲۰۲۰ در نسخه بتا شروع به فعالیت کرده و به دلیل استفاده افراد مشهور از این برنامه باعث محبوبیت آن شده است و ارزش آن در حدود ۱۰۰ میلیون دلار است.

     
    کلاب هاوس (CLUBHOUSE)

    در کلاب هاوس همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد

     

    چگونه می توانم به برنامه کلاب هاوس دسترسی پیدا کنم؟

    Clubhouse در حال حاضر در نسخه بتا است و فقط در دسترس کاربران آیفون است.

    شما می توانید از یکی از دو روش زیر کلاب هاوس را دریافت کنید:

    • با دعوت شدن توسط یک کاربر موجود در برنامه، هر کاربر جدید دو دعوتنامه دارد و بعد از استفاده تعداد دعوتنامه بیشتری نیز به او اختصاص داده می‌شود.

    • با بارگیری برنامه ، به دوستانتان اطلاع داده می شود و ممکن است فرصتی برای ورود شما فراهم شود. در صورتی که یکی از دوستان شما که شماره تلفن‌تان را در لیست تماس‌های خود داشته باشد و درون این شبکه دعوتنامه‌ای در اختیار داشته باشد می‌تواند با انتخاب نام، شما را به استفاده از این سرویس دعوت کند.

     
    آموزش کار با کلاب هاوس

    آموزش کار با کلاب هاوس

     

    وقتی واردکلاب هاوس شدم چه اتفاقی می افتد؟

    هنگامی که اجازه دسترسی به شما داده شد ، از شما خواسته می شود که نمایه Clubhouse خود را ایجاد کنید.

    نکاتی برای ایجاد نمایه:

    • یک عکس نمایه واضح بارگذاری کنید.

    • یک بیوگرافی بنویسید که به سرعت به کاربران علاقه و ارزش شما را معرفی کند. اگرچه محدودیت نویسه ای وجود ندارد ، اما توصیه می شود که بیوگرافی خود را کوتاه نگه دارید و از بندهای طولانی پرهیز کنید.

    • در صورت تمایل می توانید شکلک های ایموجی را به بیوگرافی خود اضافه کنید. برخلاف سایر برنامه های رسانه های اجتماعی، کلاب هاوس به کاربران اجازه می دهد تا از طریق شکلک جستجو کنند.

    • کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک وارد کنید تا افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند ، اما در این کار زیاده روی نکنید.

    • حساب Instagram و یا Twitter خود را در زیر لینک دهید تا افراد بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. هیچ ویژگی پیام رسانی درون برنامه ای وجود ندارد. اگر می خواهید لینکها را در بیوگرافی خود اضافه کنید ، مطمئن شوید که این لینک ها به یاد ماندنی هستند زیرا کاربران توانایی کلیک یا کپی / جای گذاری را ندارند.
    برنامه کلاب هاوس Clubhouse

    برنامه کلاب هاوس Clubhouse

     

    ♦ چگونه می توانم در صفحه اصلی کلاب هاوس (راهرو) حرکت کنم؟

    پس از تنظیم بیوگرافی ، وارد راهرویی می شوید که صفحه اصلی Clubhouse است و این صفحه پر از اتاق با موضوعات گفتگوی مختلف روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید به هر کدام از موضوعات که علاقه‌ دارید آنها را دنبال کنید.

    در اینجا ، شما قادر خواهید بود:

    • برای گوش دادن به مکالمه یا شرکت در آن ، به هر اتاق گفتگوی فعال وارد شوید. هر اتاقی که وارد شوید عمومی خواهد بود.

    • گفتگوهای آینده را براساس باشگاههایی که دنبال کرده اید یا اتاقهایی را که برنامه ریزی کرده اید مشاهده کنید.

    • به تقویم بروید تا لیستی کامل از بحث های آینده را ببینید که به راحتی می توانند به تقویم شما اضافه شوند.

    • اعلان ها را مرور کنید تا ببینید چه کسی شما را دنبال کرده است ، چه کسی در اتاق صحبت می کند ، دعوت نامه ها برای پیوستن به یک اتاق و وقتی شخصی که او را دنبال می کنید یک اتاق را برای باز کردن برنامه ریزی کرده است.

    • روی عکس خود کلیک کنید تا نمایه خود را به روز کنید یا تنظیمات خود را مدیریت کنید.

    • از ویژگی search برای جستجوی فهرست اعضا استفاده کنید.

     
    نمایی از اپلیکیشن Clubhouse

    نمایی از اپلیکیشن Clubhouse

     

    ♦ وقتی وارد اتاق شدم چه کار می کنم؟

    اگر تصمیم به ورود به اتاقی دارید ، به عنوان شنونده و بدون دسترسی به میکروفون در آن شرکت می کنید. در این مدت می توانید مکالمه را گوش کنید و موضوع را درک کنید. همچنین می توانید بر روی عکسهای کاربر کلیک کنید تا ببینید چه کسی در اتاق است.

    وقتی برای پرسیدن سوال یا مشارکت آماده شدید ، روی نماد دست کلیک کنید و ناظران می توانند انتخاب کنند تا شما را به صحنه بیاورند.

     

    ♦ آیا می توانم اتاق خودم را ایجاد کنم؟

    کاملا! با این کار می توانید با افراد از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید ، سوال بپرسید ، یاد بگیرید ، بحث کنید و هزاران موضوع را یاد بگیرید و یاد بدهید.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط