aalan

یک سوال Latest سوالات

morteza
کاربر

زمان برگزاری کنسرت های آنلاین خوانندگان کی است؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. امید حاجیلی ۸ فروردین، مهدی جهانی ۹ فروردین، روزبه بمانی ۱۰ فروردین، گروه استاد اسداللهی ۱۱ فروردین، رضا یزدانی ۱۲ فروردین، گروه رستاک ۱۳ فروردین، حمید عسگری ۱۴ فروردین، گروه گیل و آمارد (ناصروحدتی) ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعدالله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین، لیانادامه مطلب ...

    امید حاجیلی ۸ فروردین، مهدی جهانی ۹ فروردین، روزبه بمانی ۱۰ فروردین، گروه استاد اسداللهی ۱۱ فروردین، رضا یزدانی ۱۲ فروردین، گروه رستاک ۱۳ فروردین، حمید عسگری ۱۴ فروردین، گروه گیل و آمارد (ناصروحدتی) ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعدالله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین، لیان بوشهر ۱۹ فروردین، سینا سرلک ۲۰ فروردین، اشوان (اشکان خدابنده لو) ۲۱ فروردین بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت http://www.TVA.IR از ساعت ۲۱ به روی صحنه خواهند رفت.

    گفتنی است باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، این اجرا‌ها به منظور نشاط بخشی و رعایت حال شهروندان طراحی و اجرا شده است.

    کوچک کردن
  2. کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی بزرگترین کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی با همکاری سایت آپارات برگزار می شود. 90 دقیقه بی وقفه در کنار خانواده و در خانه بخندید. آپارات شما را به تماشای بزرگ‌ترین کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی دعوت می‌کند. این روزها که دور بودن افراد از یکدیگر سلامت را تضمین می‌کند، فضای آنلادامه مطلب ...

    کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی

    بزرگترین کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی با همکاری سایت آپارات برگزار می شود.

    ۹۰ دقیقه بی وقفه در کنار خانواده و در خانه بخندید.

    آپارات شما را به تماشای بزرگ‌ترین کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی دعوت می‌کند. این روزها که دور بودن افراد از یکدیگر سلامت را تضمین می‌کند، فضای آنلاین بیش از همیشه در برپایی رویدادهای آنلاین اهمیت پیدا کرده است. دنیای سرگرمی هم از این قاعده مستثنی نیست و اکنون آپارات میزبان کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی شده است تا خانواده‌ها در کنار یکدیگر در خانه ۹۰ دقیقه را به خنده بگذرانند. کنسرت خنده آنلاین چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در آپارات برگزار می‌شود و می‌توانید از همین حالا برای شرکت در این کنسرت ثبت‌نام کنید.

    رای مشاهده راهنمای خرید بلیت و ورود به پخش زنده کنسرت خنده بر روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://www.aparat.com/r/buyevent

    کوچک کردن
  3. کنسرت آنلاین ارکستر ملی ایران برگزار می شود آوای فردا: زمان برگزاری کنسرت «شب موسیقی فیلم» ارکستر ملی ایران در تالار وحدت به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰موکول شد.   به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنسرت «شب موسیقی فیلم» ارکسترادامه مطلب ...

    کنسرت آنلاین ارکستر ملی ایران برگزار می شود

    کنسرت آنلاین ارکستر ملی ایران

    آوای فردا: زمان برگزاری کنسرت «شب موسیقی فیلم» ارکستر ملی ایران در تالار وحدت به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰موکول شد.

     

    به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنسرت «شب موسیقی فیلم» ارکستر ملی ایران در تالار وحدت با روز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ این اجرا به تاریخی بعد از انتخابات موکول شد.

    این تصمیم به دلیل محدودیت پخش پلتفرم های اینترنتی در تاریخ فوق اتخاذ شده است.

    با توجه به آماده بودن ارکستر برای اجرا، کنسرت یاد شده پس از مهیا شدن شرایط برگزار می شود و زمان جدید این اجرا به اطلاع مخاطبان گرامی ارکستر ملی ایران می رسد.

    با توجه به این شرایط، اجرای تیر ماه ارکستر نیز ممکن است در زمانی متفاوت با جدول اعلام شده برگزار شود که پس از قطعی شدن تغییر احتمالی، اطلاع رسانی خواهد شد.

    کوچک کردن
  4. فعلا که همه کنسرت ها کنسله هیچی نیست!!

    فعلا که همه کنسرت ها کنسله هیچی نیست!!

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط