aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    بیلی آیلیش، فوق ستاره محبوب دنیای موسیقی متولد 18 دسامبر 2001 (27 آذر 1380) است و در منطقه‌ای به نام های‌لند پارک واقع در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است که همگی هنرمند بوده و هر کدام به نحوی در کشف استعداد موسیقی و موفقیت روز افزون بیلی تاثیر به سزادامه مطلب ...

    بیلی آیلیش، فوق ستاره محبوب دنیای موسیقی متولد ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ (۲۷ آذر ۱۳۸۰) است و در منطقه‌ای به نام های‌لند پارک واقع در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است که همگی هنرمند بوده و هر کدام به نحوی در کشف استعداد موسیقی و موفقیت روز افزون بیلی تاثیر به سزایی داشته‌اند.

     

    کوچک کردن
  2. این پاسخ ویرایش شده است.

    تا دو سال پیش ،تعداد کمی از ما حتی اسم بیلی ایلیش را شنیده بودیم ، این صعود بیلی ایلیش، ستاره جوان را بسیار چشمگیرتر می کند. در طول ۱۸ ماه یا تقریباً از وقتی که او اولین آلبومش را منتشر کرد ، این نوازنده متولد لس آنجلس به یکی از معروف ترین نوازندگان پاپ در کره زمین تبدیل شده است. او اوایل امسال جایزادامه مطلب ...

    تا دو سال پیش ،تعداد کمی از ما حتی اسم بیلی ایلیش را شنیده بودیم ، این صعود بیلی ایلیش، ستاره جوان را بسیار چشمگیرتر می کند.

    در طول ۱۸ ماه یا تقریباً از وقتی که او اولین آلبومش را منتشر کرد ، این نوازنده متولد لس آنجلس به یکی از معروف ترین نوازندگان پاپ در کره زمین تبدیل شده است. او اوایل امسال جایزه های گرمی زیادی دریافت کرد ، او آهنگ تم فیلم جدید جیمز باند را خوانده و به طور کلی در رتبه های برتر جدول در سراسر جهان قرار دارد.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط