رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟

برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟ استخدام مشاور املاک درجه یک اولین قدم برای تضمین موفقیت آژانس املاک شما می باشد. شما به عنوان مدیر آژانس برای حفظ مشاوران املاک خود تدبیری اندیشیده اید؟ اینجاست که قدرت واقعی نهفته است!

متاسفانه انجام اینکار سخت تر از آن است که به نظر می رسد. همانطور که مشاوران املاک در حرفه خود مهارت بیشتری پیدا می کنند، احتمال جذب آنها توسط آژانس های بزرگتر نیز بیشتر می شود.

a02fff44e84b3a6a0d111f65611782dc 1024x569 - برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟

هر لحظه ممکن است کارکنان شما توسط سایر رقبا شکار شوند! شما می توانید با رعایت یک سری اصول از چنین اتفاقاتی در مجموعه خود جلوگیری کنید. برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟ با املاک داران همراه شوید تا بهترین استراتژی ها را به شما آموزش دهیم:

ترفندهای حفظ مشاوران املاک

مدیر آژانس املاک باید برای حفظ کارمندان خود به آنها انگیزه کافی را بدهد. به همین منظور باید روابط مناسب و مستحکمی با آنها برقرار کند و علایق آنها را بشناسد. به منظور ایجاد چنین روابطی میتوانید ترفندهای حفظ مشاوران املاک را در ادامه این مقاله مطالعه کنید:

۱.روی پیشرفت آنها سرمایه گذاری کنید.

مشاوران املاک تمایل دارند که موفقیت دست یابند. بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید، بهبود مهارت های آنها می باشد. این کار میتواند با شرکت دادن آنها در جلسات سخنرانی کارشناسان و وبینارها یا مربگیری مجازی انجام شود.

ادامه تحصیل در رشته مدیریت املاک و مستغلات نیز روش عالی برای بهبود مهارت های مشاوران املاک می باشد. شما با این ترفند نه تنها کارکنان حرفه ای خواهید داشت، بلکه موفق به حفظ آنها در مجموعه خود می شوید.

۲.فناوری لازم برای موفقیت را در اختیار آنها بگذارید.

فناوری برای مشاوران املاک امروزی بسیار حائز اهمیت می باشد. آنها به ابزار کنفرانس ویدئویی، ابزار حسابداری و ابزاری برای مدیریت اسناد و قرادادها نیاز دارند. ابزار بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی نیز یکی از بایدهای این حرفه به شمار می رود.

مطالعه
رهایی از شر حشرات موذی (ساس، سوسک و ...) با سمپاشی ریزه کار

اطمینان حاصل کنید که تمامی امکانات لازم برای پیشرفت در زمینه بازاریابی مجازی را در اختیار آنها قرار داده باشید.

۳.آنها را پشتیبانی کنید.

حضور شما برای مشاوران املاک می تواند دلگرم کننده و موثر واقع شود. سعی کنید سیاست روابط باز و آزاد را بکار گیرید. مطمئن شوید که مشاوران شما بدانند که میتوانند هر سوالی از شما بپرسند و هر زمان که نیاز به مشاوره شما داشته باشند، در اختیار آنها هستید.

حتی گاهی لازم است که مشاوران املاک حرفه ای و با تجربه خود را با مشاوران املاک تازه کار کانکت کنید و برای پیشرفت آنها تلاش نمایید.

۴.آنها را در جریان روند تغییرات بازار املاک قرار دهید.

مشاو املاکی که از تغییرات ایجاد شده در بازار املاک با خبر نباشد، دارای نقاط ضعف زیادی خواهد بود. به ویژه در صنعت پر شتاب امروزی، لازم است که ارتباط نزدیکی با کارکنان خود در بنگاه های املاک برقرار کنید.

همیشه برای اطمینان از موفقیت مشاوران املاک، مطمئن شوید که در جریان آخرین تحولات بازار املاک هستند. بدین منظور می توانید برای وی، اشتراک رایگان در انتشارات تجاری و ملکی بگیرید. در این صورت میتواند به طور دائم از اخبار روز حرفه خود با خبر باشد.

9e186c37 ff79 4f7f b6de 6d25b47457c5 1 11zon 1024x538 - برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟

۵.محیط کاری عالی ایجاد کنید.

هر چند امروزه بسیاری از معاملات املاک و مستغلات در فضای مجازی یا به صورت غیر حضوری صورت می گیرد، اما مشاوران املاک نیاز به یک دفتر کار دارند.  آنها نیاز به یک محل کار جذاب و دلپذیر برای ملاقات با شرکا و مشتریان خود دارند.

جایی که بتوانند با خریدار و فروشنده ملک ارتباط برقرار کنند و با همکاران خود به تبادل اطلاعات بپردازند. کارهایی که نمیتوان از منزل پیگیری کرد را در این دفاتر انجام می دهند. بنابراین باید محیط کاری دلپذیری برای آنها ایجاد کنید.

مطالعه
همه چیز درباره مهارت های ارتباطی مشاوران املاک

۶.برای آنها برندسازی کنید.

مطمئن شوید که تمام تمرکز شما برای موفقیت و پیشرفت مشاوران املاک باشد. به آنها کمک کنید تا در این صنعت جایگاهی پیدا کنند و برای بازاریابی و برندسازی فردی آنها سرمایه گذاری کنید. بنابراین وقتی کسب و کار آنها رشد کند، تجارت شما نیز توسعه خواهد یافت.

۷.به آنها مسئولیت محول کنید و محترمانه برخورد کنید.

سعی کنید با دادن مسئولیت های مهم به کارمندان خود به انها فرصت رشد و ترقی بدهید. همچنین از این طریق میتوانید اعتماد خود به آنها را نشان دهید. احترام و قدردانی از کارکنان را در اولویت قرار دهید.

با اینکار می توانید یک رابطه موثر در محل کار بین شما بوجود بیاید و در کار خود پیشرفت بیشتری خواهید داشت. مطمئن شوید که آژانس شما محل عالی برای کار کردن باشد. به دنبال راه هایی برای ایجاد فرهنگ کاری لذتبخش و یک روز کاری عالی و ارتباطات گسترده باشید.

۸.از روش های تشویقی کارمندان استفاده کنید.

شما به عنوان مدیر آژانس املاک به منظور حفظ مشاوران املاک میتوانید از ترفندهای تشویق و پاداش استفاده کنید. این پاداش ها میتواند به صورت مالی یا غیر مالی باشد.

تدارک دیدن یک نهار با کارکنان یا اقدامات رفاهی میتواند باعث ایجاد روحیه بالایی در آنها شود. در واقع سعی کنید به احساسات کارمندان خود اهمیت دهید و با دادن پاداش به آنها باعث تقویت روحیه و در نهایت پیشرفت کاری شوید.

۹. با کارمندان منصفانه برخورد کنید.

اگر می خواهید برای حفظ مشاوران املاک درجه یک خود بکوشید، باید منصف باشید. سعی کنید در روابط خود با تمامی کارکنان عدالت را در نظر بگیرید و کمیسیون یک مشاور املاک تازه کار را بالاتر از قدیمی ها در نظر نگیرید. این مسئله می تواند به روحیه آنها لطمه بزند و روابط بین آنها را نیز خراب کند.

مطالعه
راهنمای پاکسازی صورت

۱۰.امکان ارائه پیشنهادات و انتقادات را فراهم کنید.

یک مدیر آژانس املاک موفق باید شرایط انتقاد و پیشنهاد آزادانه برای کارکنان فراهم کند. صمیمیت بین شما و کارکنان به آنها امکان می دهد تا حداکثر تلاش خود را پیشرفت و ترقی مجموعه بکار گیرند.

در این وضعیت باید به انتقادات و پیشنهادات آنها گوش دهید و در صورت معقول بودن، آن را عملی سازید.

XXXL 3 11zon - برای حفظ مشاور املاک خود در آژانس چه برنامه‌ای دارید؟

جمع بندی

سرمایه گذاری برای رشد مشاوران املاک میتواند به نوعی سرمایه گذاری برای پیشرفت آژانس شما باشد. میتوانید با کمک نظرسنجی در مجموعه خود، به ایده های بهتری در ارتباط با حفظ مشاوران املاک دست پیدا کنید.

باید از آنها بپرسید که چه علایقی دارند؟ چه مزایا و چه تشویقی هایی در ارتباط با آژانس املاک برای آنها جذاب تر می باشد؟ از این طریق میتوانید علاوه بر افزایش اطلاعات خود در این زمینه، به کارکنان خود بفهمانید که برای آنها اهمیت زیادی قائل هستید.

مجموعه املاک داران خدمات متعددی در زمینه خرید و فروش املاک به شما عزیزان ارائه می کند، این خدمات شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.