رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

خرید اقساطی فرش

خرید اقساطی فرش

فرش ماشینی کالایی بسیار اساسی و مهم برای منازل ما ایرانیان می باشد. این روزها با افزایش قیمت کالاهای اساسی، خرید بسیاری از محصولات برای بسیاری از ما سخت و دور از دسترس شده است. بالاخص وقتی با کالایی ارزشمند مانند فرش ماشینی مواجه هستیم، این دغدغه دوچندان می شود. به همین دلیل و در راستای فراهم آوردن شرایطی مناسب و ایده آل برای مشتریان عزیز هایپرفرش، ما اقدام به ایجاد شرایط خرید فرش اقساطی نمودیم. با هایپرفرش، امکان خرید اقساطی تا سقف ۵۰ میلیون تومان، با ضمانت چک یا سفته (به انتخاب شما) و بدون نیاز به ضامن برایتان فراهم است! کافیست درخواست خود را در اینجا ثبت کرده و فرایند اعتبارسنجی را طی کنید تا بصورت اقساطی و کاملا آنلاین، از هایپرفرش خرید کنید.

هایپر فرش برای رضایت بیشتر شما مشتریان شرایطی فراهم آورده که می توانید بدون پرداخت سود یا بهره که خرید اقساطی را کمی دشوار می کند فرشتان را تهیه کنید. در این روش با پرداخت یک سوم مبلغ فاکتور می‌توانید مابقی فاکتور را بدون سود و بهره در طی شش یا هشت ماه البته بدون سود و بهره پرداخت کنید. اگر مبلغ فاکتورتان رقم بالایی باشد یا قدرت پرداختتان کم باشد در این شرایط می توانید از تعداد قسط بیشتری استفاده کنید. در زیر شرایط خرید با چک و مراحل خرید ذکر شده است.در هر مرحله می توانید با پشتیبان سایت و یا در واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ با ما در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که خرید به صورت نقد شامل ۹ درصد تخفیف می باشد و این تخفیف برای خرید اقساطی لحاظ نمی شود.


شرایط خرید اقساطی فرش با چک

مطالعه
اعلام لیست قیمت انواع کاغذ آ4 و آ3 و آ5

انتخاب فرش حضوری یا اینترنتی
ارسال تصویر چک در واتساپ برای تایید
پرداخت یک سوم مبلغ فاکتور
نوشتن و ثبت چک در سامانه صیادی و ارسال برای مجموعه
دریافت فرش مورد نظر، درصورت نیاز شما مشتریان ارسال به مقصد

خرید اقساطی فرش با کالا کارت

باگسترش روز به روز تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی، بانک ها اقدام به راه اندازی بستری در فضای اینترنت برای ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران خود کردند. در همین راستا هایپرفرش از این مزیت بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کرده و امکان استفاده از خدمات آنلاین بانک مهر را برای مشتریان خود فراهم کرده است. جهت آشنایی بیشتر شما مشتریان با این سامانه، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به اینترنت بانک مهر ایران و امکانات ارائه شده در آن ارائه شده است. این فرصت فوق العاده برای مشتریان هایپرفرش بسیار حائض اهمیت بوده و استقبال فراوانی داشته است. در این روش تنها ۴ درصد کارمزد پرداخت می کنید و فرشتان را بدون پیش پرداخت و به صورت ۶ماهه، ۹ماهه و ۱۲ ماهه خرید می نمایید. توجه داشته باشید که خرید به صورت نقد شامل ۹ درصد تخفیف می باشد و این تخفیف برای خرید اقساطی لحاظ نمی شود.

banner hyperfarsh aghsat 750x333 - خرید اقساطی فرش

مزیت فوق العاده این روش این است که در هر کجای کشور که باشید می توانید به صورت اینترنتی افتتاح حساب نمایید و پس از آن به نزدیکترین شعبه مراجعه کرده و تقاضای وام کالای هایپرفرش الماس کویر را داشته باشید و پس از طی مراحل اداری بانک و بدون پس انداز، وام کالا کارت را تهیه کرده و خرید نمایید.

خرید اقساطی فرش بدون پیش پرداخت

از مزیت‌های خرید قسطی فرش می‌توان به افزایش قدرت خرید و انتخاب خریداران فرش اشاره کرد. واقعیت این است که موقع خرید فرش، حساب بانکی شما تعیین‌کننده اصلی است. پس در صورت امکان پرداخت مبلغ فاکتور در چند قسط علاوه بر افزایش قدرت خرید با آرامش بیشتری فرش خود را تهیه خواهید کرد. در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی و افزایش شدید قیمت ها، باعث شده که خرید برخی کالاها تقریباً غیرممکن شود.

مطالعه
راهنمای استفاده از انواع پنجره دوجداره

زمانی که برای خرید یک فرش ماشینی پول پس‌انداز می‌کنید، متوجه می‌شوید که با افزایش ناگهانی در قیمت‌ها از هدف موردنظرتان بسیار دور شده‌اید. در این جا است که خرید فرش به‌صورت قسطی می‌تواند یک راهکار بسیار هوشمندانه باشد تا برای خرید آنچه که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید در حد یک رؤیا باقی نماند.

شرایط خرید اقساطی فرش با کالا کارت

افتتاح حساب در بانک مهر
مراجعه به نزدیکترین شعبه
تشکیل پرونده و کامل کردن مدارک
دریافت کالاکارت
خرید از طریق گزینه پایین
پرداخت اقساط از طریق بانک

خرید اقساطی فرش ۳۶ ماهه

برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز هایپر فرش این امکان را فراهم کرده که بتواند فرش خود را به صورت اقساط و در طی ۳۶ ماه پرداخت کنید. در این روش با مراجعه به فروشگاه معرفی نامه به بانک سپه را دریافت کرده و پس از مراجعه به بانک و تکمیل مدارک و دریافت وام می توانید به فروشگاه مراجعه کنید و خرید فرش را انجام دهید. در این روش هیچ گونه مبلغی مبنی بر پیش پرداخت، پرداخت نمی کنید و سود بانکی ۱۸ درصد را به خود بانک پرداخت می کنید و مزیتی که در این روش می باشد تعداد اقساط بالا می باشد و تا ۳۶ ماه می توانید بازپرداخت داشته باشید و مبلغ های سبک تری برای بازپرداخت دارید. در هر مرحله برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید. توجه داشته باشید که خرید به صورت نقد شامل ۹ درصد تخفیف می باشد و این تخفیف برای خرید اقساطی لحاظ نمی شود.

مطالعه
راهنمای خرید گیربکس - یکتاصنعت

خرید اقساطی فرش بدون پیش پرداخت

از مزیت‌های خرید قسطی فرش می‌توان به افزایش قدرت خرید و انتخاب خریداران فرش اشاره کرد. واقعیت این است که موقع خرید فرش، حساب بانکی شما تعیین‌کننده اصلی است. پس در صورت امکان پرداخت مبلغ فاکتور در چند قسط علاوه بر افزایش قدرت خرید با آرامش بیشتری فرش خود را تهیه خواهید کرد. در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی و افزایش شدید قیمت ها، باعث شده که خرید برخی کالاها تقریباً غیرممکن شود. زمانی که برای خرید یک فرش ماشینی پول پس‌انداز می‌کنید، متوجه می‌شوید که با افزایش ناگهانی در قیمت‌ها از هدف موردنظرتان بسیار دور شده‌اید. در این جا است که خرید اقساطی فرش می توانند یک راهکار بسیار هوشمندانه باشد تا برای خرید آنچه که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید در حد یک رؤیا باقی نماند.

farsh sizan 3 440x550 - خرید اقساطی فرش

شرایط خرید اقساطی فرش با وام

مراجعه به فروشگاه و دریافت فرم معرفی به بانک
مراجعه به بانک و تکمیل مدارک مورد نیاز
مراجعه به فروشگاه و انتخاب فرش مورد نظر
تحویل فرش و یا ارسال به مقصد به دلخواه مشتری

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.