رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

تراکتور فرگوسن؛ آشنایی با تاریخچه و سازنده تراکتور

فهرست محتوا

تراکتور یکی از اساسی ترین ماشین آلات صنعتی در در حوزه کشاورزی است. این وسیله نقلیه کاربردهای بسیار زیادی دارد از جمله شخم زدن زمین، جابه‌جایی محصولات و … از جمله کاربردهای تراکتورها به شمار می رود. اختراع تراکتور موجب شد تا تحولات بسیار زیادی در صنعت کشاورزی اتفاق بیفتد. در ابتدا از گاوها برای شخم زدن زمین یا حمل بار استفاده می‌کرند اما آرام آرام تراکتورها جای این حیوانات را گرفتند. یکی از قدیمی‌ترین تراکتورهای ساخته شده به دست بشر تراکتور فرگوسن است. این ماشین صنعتی توسط شرکت فرگوسن تولید می‌شود. این شرکت که قدمت بسیار زیادی دارد تا امروز توانسته به فعالیت خود ادامه دهد و محصولاتش را به کشورهای مختلفی صادر کند. برای خرید قطعات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

مطالعه
امتحان آنلاین و دردسرهایش

Ferguson tractor - تراکتور فرگوسن؛ آشنایی با تاریخچه و سازنده تراکتور

هری فرگوسن 

مخترع تراکتور فرگوسن در سال ۱۸۸۴ در کشور ایرلند متولد شد. شغل خانوادگی هری کشاورزی بود و به همین دلیل از ابتدا با دنیای کشاورزی آشنایی داشت. هری فرگوسن از کودکی به دنیای مکانیک به هواپیما علاقه مند بود. او توانست در سنین جوانی هواپیمایی طراحی کند و به وسیله آن به پرواز درآید. فرگوسن که متوجه استعدادش در زمینه ماشین آلات صنعتی شده بود، تصمیم گرفت یک کارگاه مکانیکی با نام خودش تاسیس کند. فرگوسن همچنین در زمینه تولید و مونتاژ اتومبیل و هواپیما نیز فعالیت‌های انجام داد و جزء اولین نفراتی بود که توانست در آسمان کشور ایرلند پرواز کند.

مطالعه
چند واقعیت که شما درمورد تفکیک کنتور مشترک آب، برق و گاز نمی دانید

فرگوسن - تراکتور فرگوسن؛ آشنایی با تاریخچه و سازنده تراکتور

او چندی بعد نمایندگی شرکت تراکتورسازی اورتایم آمریکا را کسب کرد. اورتایم یک شرکت قدیمی در حوزه تراکتورسازی بوده است. این اتفاق را می‌توان شروع داستان‌ها هری فرگوسن و تراکتور دانست. در سال ۱۹۱۹ دولت ایرلند از هری فرگوسن دعوت کرد تا با حضور او صنعت تراکتورسازی و کشاورزی این کشور سروسامان پیدا کند. فرگوسن همان ابتدا متوجه شد که بخش زیادی از مشکلات به علت طراحی تراکتورها هست. برای همین او تصمیم گرفت تراکتورهای جدیدی را طراحی کند. او نخستین گاوآهن مکانیکی را ساخت و آن را روی ماشین نصب کرد تا ابزاری جدید برای کشاورزان ایرلندی درست شود.

مطالعه
خرید ضایعات چوبی در نواچوب با بهترین قیمت

تراکتور Ferguson  - تراکتور فرگوسن؛ آشنایی با تاریخچه و سازنده تراکتور

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.