رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

خرید انواع محصولات زیمنس از نمایندگی اصلی

نمایندگی زیمنس در ایران

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

مهم ترین هدف این شرکت ارائه محصولات و تجهیزات زیمنس به کاربران است.

نمایندگی زیمنس در تهران

یکی از بهترین راه های تهیه محصولات زیمنس در تهران مراجعه به مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران است. تمام محصولات و تجهیزات در نمایندگی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

مطالعه
سنگ کاری

همچنین خریداران محترم می توانند جدیدترین تولیدات شرکت زیمنس را از مجموعه تامین صنعت به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران بخواهند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره هنگام خرید، کارشناسان بخش داماس زیمنس آماده ارائه هرگونه راهنمایی به مشتریان عزیز هستند.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران اطمینان از کیفیت کالا و برخورداری از خدمات پس از فروش است.

از طرف دیگر قیمت محصولات مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی به بهترین قیمت رقابتی عرضه می شود. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار سال های طولانی است که با عملکردی بدون نقص در حوزه فروش محصولات زیمنس توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد.

نوع فعالیت مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس شامل تمام محصولات و تجهیزات فشار ضعیف، متوسط و اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد.

فعالیت شرکت داماس زیمنس

مجموعه داماس زیمنس از سال ۱۳۸۳ با بیش از ۱۰ سال فعالیت رسمی خود را برای فروش اتوماسیون زیمنس آغاز کرده است. این شرکت با عنوان تامین کننده انواع محصولات فشار ضعیف، فشار متوسط و … در کنار شما هستیم. از این رو داماس زیمنس را می توان یکی از زبده ترین و با تجربه ترین واحد در زمینه تامین اتوماسیون صنعتی زیمنس در ایران بشمار آورد .

مطالعه
چی شد که نقشه بردار شدم

گروه صنعتی داماس زیمنس، با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی و همچنین کادری مجرب و پاسخگو، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی زیمنس و فشار ضعیف زیمنس و همچنین خدمات پس ازفروش قوی آغاز نموده است.

این فروشگاه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی همواره تلاش نموده تا جدیدترین و بهترین سیستم های اتوماسیون صنعتی زیمنس را در ایران وارد کرده ودر پروژه های صنعتی بزرگ متعدد استفاده نماید.

 

ما کیفیت و اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کنیم. محصولات ما از برند زیمنس و با بهترین قیمت وارد کشور شده و ما آنها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم. باور ما در داماس این است که با ارائه محصولات با کیفیت و اصل می‌توانیم رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کنیم و آنها را به مشتری ثابت تبدیل کنیم.

مطالعه
بهترین تلویزیون هوشمن سامسونگ 55Q60A

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال ۱۳۸۷ آغاز شد و با ما توانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

آدرس نمایندگی زیمنس

تهران- لاله زار جنوبی – پاساژ بوشهری –  طبقه اول – پلاک ۱۲

تلفن تماس : ۰۲۱۳۳۵۳۲۳۱۵

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.