رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

رهایی از شر حشرات موذی (ساس، سوسک و …) با سمپاشی ریزه کار

خیلی از اوقات و مخصوصا تو این فصل شما با حشرات موذی مثل سوسک فاضلابی، موریانه، ساس تختخوابی و … مواجه شدید. برای رهایی از شر اونها که واقعا باعث دلهره و ترس میشن چه کاری انجام دادید؟

ساس

ساس ها حشرات کوچکی هستند که معمولا بین درز لحاف و تشک لانه می گزینند، به همین علت به آنها ساس تختخوابی می گویند. این حشره کثیفی های زیادی با خود به همراه می آورد، به طوریکه معمولات بعد از متوجه شدن حضور آنها باید لحاف و تشک های درگیر شده را امحا کنیم.

مطالعه
تعمیر ظرفشویی در رباط کریم

علاوه بر موارد ذکر شده، گزش حشره ی ساس هم از دیگر مضرات حضور آن در منزل می باشد. جای گزش این حشره معمولا شبیه حشرات دیگر می باشد. از اینرو در وهله اول خیلی اتفاقی و عادی تلقی می شود. ولی پس از ازدیاد این گزش ها و شروع خارش ها تازه متوجه تفاوت آن می شویم.

خدمات سمپاشی ساس شرکت آرتا

استفاده از سموم موجود در بازار توسط خودمان برای از بین بردن این حشرات، معمولا نه تنها آنها را از بین نمی برد، بلکه باعث ازدیاد و مقاوم شدن آنها می شود. چون افراد غیر کارشناس نمی دانند با چه سمی، کجا را و چه مقدار سمپاشی کنند.

مطالعه
هشت تا از بهترین سایت های آموزش زبان

شرکت سمپاشی آرتا با سالها تجربه و استفاده از کارشناسان مجرب سمپاشی بهداشت محیط خدمات سمپاشی ساس را به بهترین نحو و با استفاده از سموم ارگانیک و کم ضرر به انجام می رساند.

تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با شرکت ریزه کار و دریافت مشاوره می باشد. پس از آن در صورت درخواست شما تمامی موارد توسط ما انجام می شود.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.