رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

لوله مقوایی چیست؟ چه مزایا و کاربردی دارند؟

لوله‌های مقوایی محصولاتی به شکل استوانه‌ای هستند که از خمیر چوب ساخته می‌شوند و به مقوای مقوا مانند، تخته فیبر، کامپوزیت کاغذ، کاغذ کرافت و چسب تبدیل می‌شوند. لوله های مقوایی توسط کارخانه های مختلف برای اهداف مختلف استفاده می شود. لوله های مقوایی معمولا به صورت سفارشی ساخته می شوند تا بتوانند محتوای متفاوتی را در خود جای دهند. علاوه بر این، لوله های مقوایی در سطوح ضخامت و استحکام ساختاری متفاوت هستند. این بدان معنی است که ضخامت و استحکام ساختار لوله مقوایی یکسان نیست. این لوله های پستی سفارشی معمولاً برای اهداف حمل و نقل و ارسال استفاده می شود. لوله مقوایی معمولاً برای بسته بندی استفاده می شودپوسترها، اسناد و آثار هنری تا بتوانید به راحتی و با خیال راحت آنها را برای حمل و نقل و نگهداری رول کنید. لوله‌های مقوایی از مواد باکیفیت تشکیل شده‌اند که به آنها کمک می‌کند تا فشارها و تنش‌هایی را که ممکن است در حین حمل و نقل ایجاد شوند، حفظ کنند.

کاربردهای اصلی لوله های مقوایی

  • ساخت غلاف

از لوله های مقوایی می توان برای ساخت غلاف استفاده کرد. فقط باید لوله را صاف کنید، یک سر آن را با نوار چسب ببندید و برای خود غلافی برای چاقوی کمپ یا پیک نیک خود درست کرده اید.

لوله مقوایی 6 - لوله مقوایی چیست؟ چه مزایا و کاربردی دارند؟

  • ساخت تله برای مگس و آفات

برای از بین بردن مگس ها و آفات می توانید از لوله های مقوایی برای ساخت نوار آفت خانگی استفاده کنید. برای ساختن نوار آفات خانگی باید مقوا را با یک لوله شفاف و چسبناک بپوشانید و آن را به هر جایی که می خواهید تحویل دهید.

  • قابل استفاده به عنوان کنده و کیندلینگ
مطالعه
قالب بندی ساختمان

از لوله های مقوایی می توان به عنوان کیندلینگ و کنده چوب برای شومینه نیز استفاده کرد. برای ساختن آنها باید لوله ها را به نوارهای ۱/۸ اینچی برش دهید. نوارها باید در سطل زباله نزدیک شومینه نگهداری شوند تا بتوانید زمانی که می خواهید آتش بزنید از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید با لوله مقوایی کنده درست کنید، باید یک سر لوله را بچسبانید و یک روزنامه خرد شده داخل آن قرار دهید. حالا طرف دیگر لوله را نیز بچسبانید. مدت زمان سوزاندن چوب به میزان بسته بندی روزنامه بستگی دارد.

  • درختان چکمه درست کنید

می‌توانید از لوله‌های مقوایی استفاده کنید تا چکمه‌های انعطاف‌پذیر خود را فقط با قرار دادن آن‌ها در داخل کفش، در فرم نگه دارید. این کار باعث می‌شود که کفش‌تان چروک نشود و چروک نشود.

  • ساخت حفاظ برای درختان جوان

در حالی که از علف های هرز دور می شوید، به احتمال زیاد ممکن است تنه درخت جوان خود آسیب ببیند. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید لوله مقوایی را از طول به دو نیمه برش دهید. بنابراین در حالی که در باغ خود کار می کنید، می توانید برای جلوگیری از هر گونه آسیب، نیمه های آن را روی درخت ببندید.

  • حفاظت از اسناد ارزشمند شما

چه بخواهید مدارک تحصیلی، گواهی ازدواج یا سایر مدارک مهم خود را در کمد خود نگهداری کنید، باید آنها را رول کرده و در لوله های مقوایی قرار دهید تا از هر نوع چین و چروکی جلوگیری شود و مدارک خشک و تمیز بماند.

  • از آن به عنوان گلدان شروع برای نهال استفاده کنید
مطالعه
وبینار تیپ ظاهری مشاوران املاک (قسمت چهارم)

اگر دوستدار باغ هستید اما نمی خواهید یک گلدان شروع زیست تخریب پذیر بخرید، در عوض می توانید از یک لوله مقوایی به عنوان جایگزین استفاده کنید. بعد از خرید لوله مقوایی را به دو یا چهار قابلمه برش دهید. حالا سینی را با این استوانه های برش خورده پر کنید که محکم به هم بسته شده اند تا هنگام آبیاری نهال از واژگونی آنها جلوگیری شود و همچنین از خشک شدن نهال ها جلوگیری شود. بنابراین اکنون گلدان ها را با مخلوط شروع بذر پر کنید، به آرامی آنها را بسته بندی کنید و بذرها را بکارید. در حین کاشت نهال ها باید کناره رول را بشکنید و مطمئن شوید که لوله های مقوایی دفن شده اند.

مزایای لوله های مقوایی

  • ضدآب

لوله های مقوایی مانند لوله های تلسکوپ دارای گزینه ای از پوشش ضد آب اضافه شده به بیرون یا داخل بسته هستند. این محصول را در لوله ها از رطوبت و مایعات در امان نگه می دارد. ثابت می کند که لایه ضد آب برای بسته بندی مواد غذایی مانند چیپس، کیک، آب نبات و موارد دیگر مناسب است.

  • بسته های بالشتکی

لوله مقوایی برای بسته بندی اقلام شکننده مانند لامپ، مدل های آرایش و مدل های لاک ناخن ساخته شده از شیشه و تجهیزات پزشکی گرانبها عالی است. لایه محافظ موجود بر روی لوله های مقوایی محصول را احاطه کرده و از شکستن آن در حین حمل محافظت می کند.

مطالعه
کاربرد ورق مولتی استایل چیست؟

لوله مقوایی 8 - لوله مقوایی چیست؟ چه مزایا و کاربردی دارند؟

  • آسان برای استفاده

استفاده از لوله های مقوایی در کارخانه برای بسته بندی و همچنین برای مشتریان پس از دریافت بسته بسیار آسان است. یک لوله مقوایی را می توان به راحتی با محصولات پر کرد. هنگامی که مشتری بسته خود را دریافت می کند، می تواند به راحتی دو طرف لوله را کار کند و محصول را از لوله خارج کند.

  • سازگار با محیط زیست

از نام آن مشخص است که این لوله ها از مقوا ساخته شده اند که به عنوان یک ماده سازگار با محیط زیست برای بسته بندی محصولات در نظر گرفته می شود. اگر هر شرکتی از بسته بندی مقوایی استفاده می کند، می تواند ادعا کند که دوستدار محیط زیست است. مشتریانی که بسته بندی سازگار با محیط زیست را ترجیح می دهند دوست دارند که محصولات آنها در یک بسته بندی لوله مقوایی بسته بندی شود.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.