رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

هشت تا از بهترین سایت های آموزش زبان

در این مطلب قصد دارم ده تا از بهترین وبسایت های آموزش زبان رو به شما معرفی کنم که هرکسی که به دنبال یادگیری زبان است باید طبیعتا از آنها اطلاع داشته باشد. معیارهای متفاوتی برای انتخاب هرکدوم از این ها درنظر گرفته شده و مطمنا سایت های بسیار معتبر و قابل اعتمادی هستند.

۱. اولیت سایت، سایت بریتیش کانسیل (British council) است که بدون شک کاملترین سایت و مرجع یادگیری زبان است. در این سایت شما میتونید کلی مقاله و مطلب درباره مسایل مختلف آموزش زبان مطالعه کنید. از گرامر انگلیسی گرفته تا لغت انگلیسی و روش های تقویت چهارمهارت.

همانطور که میدونید بریتیش کانسل مجری برگزاری آزمون های بین المللی آیلتس هم هست و مطالب این سایت برای شما که قصد شرمت در این آزمون رو دارید بسیار مناسب است.

اپلیکیشن گرامر این شرکت هم از بهترین منابع یادگیری گرامر می باشد.

2spxrexqr83v - هشت تا از بهترین سایت های آموزش زبان
۲. دومین سایتی که قصد معرفی دارم سایت BBC learning English است که یکی از بهترین و کاملترین سایت های آموزشی زبان انگلیسی در دنیا است. شرکت BBC با تولید کردن محتواهای بسیار جامع و کاربردی بدون شک یکی از منابع اصلی یادگیری زبان است.

مطالعه
آرتروز زانو

البته دسترسی به همه فایل ها ممکنه وجود نداشته باشه که به زودی داخل سایت لینگویچ همه رو بصورت کامل برای دانلود قرار میدیم.

۳. سایت لینگویچ Linguich که یک سایت ایرانی است و اطلاعات کاملی در زمینه آموزش زبان در قسمت مقالات خود روزانه منتشر میکند. همچنین این سایت اولین و بزرگترین مرجع دانلود فیلم و کارتون و انیمیشن های زبان انگلیسی هم می باشد. شما همچنین میتونید پکیج هایی مثل آهنگ های انگلیسی و آموزش زبان با یوگا را نیز از این سایت دانلود کنید.

oy2b6xnueki2 - هشت تا از بهترین سایت های آموزش زبان
۴. سایت Global exam یکی دیگر از سایت های پرطرفدار انگلیسی است که کلی مطالب مفید و به روز میتونید داخلش پیدا کنید. همینطور این سایت یک فروم کامل و جامع هم دارد که میتونید جوای سوالات خود را اونجا پیدا کنید یا اگر سوالی دارید بپرسید تا انگلیسی زبانان به شما پاسخ دهند.

۵. سایت بعدی متعلق به یک معلم زبان آموریکایی است به اسم Jennifer ESL. این شخص یک کانال یوتیوب هم به همین اسم دارد که ویدئوهای بسیار کاربردی و مفیدی داخلش قرار میده. حتما به سایتش سر بزنید و از انرژی مثبت و آموزش های خیلی مفید و کاربردیش استفاده کنید.

مطالعه
سنگ کاری

۶. سایت بعدی News in levels شامل اخبارهای متنوع با سطح بندی مشخص است. شکا میتونید هم از اخبار مربوط به جهان، طبیعت، محیط زیست، تکنولوژی و غیره اطلاع پیدا کنید و همزمان مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. اگر به اخبار انگلیسی علاقه درادی حتما به این سایت سر بزنید که بدون شک یکی از بهترین منابع یادگیری زبان لست. همه اخبارها در این سایت از فایل متنی به همراه فایل صوتی تشکیل شده اند که باعث میشود همزمان هم گوش کنید و هم جملات و اصطلاحات رو بخونید و بهتر متوجه بشید.

ztondzvjbnuw - هشت تا از بهترین سایت های آموزش زبان
۷. سایت بعدی English club است که شباهت زیادی به سایت شماره ۴ دارد. این سایت هم مقالات بسیار کاربردی و آموزنده ای دارد که نکات و روش های یادگیری زبان رو به شما به زبان ساده آموزش میدهد.

این سایت همچنین دارای یک فروم جامع و گسترده است که ج.اب خیلی از سوالات خودتونو میتونید از داخلش پیدا کنید. این سایت بسیار جامع است ولی درعین حال برای کسانی که سطح زبان ضعیفی دارند توصیه نمیشود و بیشتر مناسی زبان آموزانی است که در سطح متوسط به بالا قرار دارند.

مطالعه
شرایط ورود به دعوی ثالث

۸. سایت آخر سایت many things است که شامل قسمت های مختلفی از جمله بازی، کوییز و آموزش های متنوع است که مدت ها سر شمارو گرم میکند و بعد از ساعت ها زمان گذاشتن و چرخیدن داخل ساید کلی سطح زبان شمارو بالا میبرد.

همچنین اصطلاحات و کلمات پرکاربرد انگلیسی رو هم از داخلش میتونید به راحتی جستجو کنید و اونارو یخاطر بسپارید.

این بود ۸ سایت پرکاربرد و مرجعی که هر زبان آموز لازم است حداقل یکبار بهشون سر بزند.

اگر شما هم سایت خوبی میشناسید حتما بهمون اطلاع بدید.

ممنونم که تا آخر این مطلب رو خوندید.📷

مرجع: Linguich.ir

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.