رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

همه چیز در مورد دوچرخه ویوا

کمپانی ویوا از برند های بسیار معروف دوچرخه در ایران است. این شرکت برای هر نوع مسیر دوچرخه سواری اقدام به تولید دوچرخه مناسب آن مسیر کرده است.دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه شهری ویوا ، دوچرخه هیبرید برقی ویوا ، دوچرخه کورسی ویوا از جمله تولیدات این برند مشهور در ایران است.

دوچرخه های ویوا از لحاظ سایز تایر نیز دسته بندی می شوند. دوچرخه ویوا ۲۶ و دوچرخه ویوا ۲۷.۵ و دوچرخه ویوا ۲۹ از دوچرخه های کوهستان ویوا هستند. دوچرخه ویوا سایز ۲۸ از دوچرخه های هیبرید برقی و شهری ویوا هستند. دوچرخه ویوا ۲۴ ، دوچرخه ویوا ۲۰ ، دوچرخه ویوا ۱۶ و دوچرخه ویوا ۱۲ همگی از دوچرخه های بچه گانه ویوا هستند که با کیفیت مطلوبی تولید می شوند .

این برند چینی ، با تولید دوچرخه های با کیفیت اما ارزان قیمت جایگاه ویژه ای در بین برند های دوچرخه در ایران دارد.تولید دوچرخه ارزان قیمت با راندمان بسیار بالا و کیفیت خارق العاده در تولید فریم و استفاده از قطعات مناسب برای سواری های مختلف باعث شده تا توجه بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه سواران به برند ویوا جلب شود. با انتخاب دوچرخه مناسب و خرید دوچرخه مطابق با نیاز خود برای همیشه دوچرخه سوار شوید. اگر به فکر سواری باکیفیت هستید و دغدغه انتخاب دوچرخه مناسب دارید ، نمایندگی دوچرخه ویوا و فروشگاه اینترنتی دوچرخه چرخ استار به شما پیشنهاد می کند مدل های متنوع این برند را مشاهده کنید.
معرفی برند دوچرخه ویوا VIVA

دوچرخه ویوا یکی از عالی ترین وسایل نقلیه درون شهری به حساب می آید که در کنار ورزش کردن می توانید به سلامت محیط زیست کمک نمایید. یکی از معیار ها برای انتخاب دوچرخه، شناخت دوچرخه ها و برند های تولید کننده می باشد.

دوچرخه ویوا از محصولات درجه یک چینی می باشد که شرکت آن در سال ۱۹۹۲ در چین تاسیس شد. محصولات برند ویوا در آغاز همانند تمام شرکت های تازه تاسیس کیفیت بالایی نداشته و حرفه ای نبوده است و سطوح آماتور تولید می‌شدند. ولی در طی مدت زمانی با تولید دوچرخه‌های حرفه‌ای و جبران نواقص پا در عرصه رقابت با دیگر برندهای بزرگتر دوچرخه گذاشت.دوچرخه ویوا به علت قیمت پایین و دارا بودن حداقل استانداردها در بین بهترین برندهای دوچرخه در ایران جای گرفته است.

مطالعه
قیمت و خرید اره میزی ماکیتا

تولیدی های دوچرخه ویوا به منظور تسهیل در ارائه‌ی محصولات به مصرف کننده گرامی تا سریلانکا و ماکائو گسترش یافته‌اند. دوچرخه ویوا در حال حاضر دوچرخه های باکیفیت بالای خود را از راه سایت ویوا و نمایندگی‌هایش در ۴۵ کشور در همه قاره‌ها به دوچرخه‌سواران ارائه می کند.

ویوا یک برند تولیدکننده‌ی دوچرخه است که معروف به تولید دوچرخه های راحت، قابل اعتماد، شیک و در عین حال با کیفیت بالا و با قیمت مناسب است. در واقع نسبت به سایر برندها این کمپانی کوچک می باشد. برای دستیابی به طرحی منسجم در هر دوچرخه‌ی ویوا، بسیاری از اجزای اصلی آن از قبیلِ گل‌گیر، محافظ زنجیر، زنجیر، در پوش زنجیر، پدال، صندل، دستگیره، ترکه، فریم و بدنه‌ی آن از استاندارهای بالایی برخوردار می باشند.

در طی سالیان گذشته این شرکت به عنوان یکی از بهترین تامین‌کنندگان دوچرخه در ژاپن و آمریکا شناخته شده است. همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادراتی در بازار روسیه نیز معرفی شده است.

دوچرخه سواران آماتور کاملا با این برند آشنا بوده و در ایران نیز جزء پر فروش‌ترین‌ها می باشد. از دلایل پر فروش بودن این دوچرخه، قیمت پایین و کیفیت مناسب است. یعنی نسبت به قیمتی که برای خرید دوچرخه ویوا پرداخت می نمایید: کیفیت و امکانات خوبی دریافت می کنید. محصولات دوچرخه ویوا نسبت به دیگر برند های حرفه ای دوچرخه قیمت پایین‌تری را دارد و در عین حال دارای کیفیت مطلوبی هم می باشد.
انواع مدل های دوچرخه ویوا VIVA

مطالعه
اهمیت بازرسی خودرو قبل از خرید

دوچرخه های ویوا در دسته بندی های گوناگون وجود دارد. با وجود تنوع در دسته‌بندی تعداد دوچرخه‌های موجود در هر نوع محدود می باشد. اما با وچود این به اندازه ای از کیفیت خوبی برخوردار می باشد که جزء دوچرخه‌های پرفروش است. تنوع دوچرخه‌ها در ویوا به صورت زیر می باشد.

Hardtails (کوهستان)
Full Suspension (تعلیق کامل)
Road (جاده‌ای)
BMX (بی ام اکس)
Folding (تاشو)
Kids (بچه گانه)
Urban (شهری)
Fatbike (دوچرخه برقی)

مدل های مطرح دوچرخه کوهستانی ویوا

بهترین دوچرخه کوهستان به دوچرخه‌ ای می گویند که برای مسیرهای خارج از جاده طراحی شده باشند. این دوچرخه‌ها دارای دسته‌های صاف می باشند و کمک فنر آن‌ها دارای سیستم تعلیق است تا بتوانند بدون محدودیت در مسیرهای کوهستانی حرکت نمایند. دوچرخه‌های کوهستانی برند ویوا به شرح زیر است.

دوچرخه ویوا مدل CHASE 5.0

قاب این مدل از جنس آلومینیوم است و سایز آن ۲۶ اینچ می‌باشد. دوشاخ‌های این دوچرخه نیز به سایز ۲۶ اینچ است و دارای سیستم تعلیق می‌باشد. فرمان و کرپی آن از جنس آلومینیوم فلز مرکب می باشد. صندل یا زین آن بسیار راحت است.

دوچرخه ویوا مدل FLY 3.0

این مدل نسبت به مدل قبلی از لحاظ اندازه فریم کمی بزرگتر می باشد. فریم این دوچرخه ویوا دارای سایز ۲۷٫۵ اینچ است. اندازه‌ی دوشاخ آن نیز به اندازه فریم آن می باشد. جنس فریم و دوشاخ از آلیاژ فلز مرکب است. فرمان و کرپی آن از جنس آلومینیوم اونو (ALLOY UNO) می باشد.

دوچرخه ویوا مدل CRUISER-310 و ELEGANCE-310

قاب مدل CRUISER-310 از جنس آلومینیوم و فریم آن دارای سایز ۲۶ اینچ می باشد. جنس فرمان از جنس استیل و کرپی آن دارای جنس آلومینیوم فشرده است. فریم مدل ELEGANCE-310 از دوچرخه ویوا دارای سایز ۲۶ اینچ و آلومینیومی می باشد. جنس فرمان از استیل و کرپی آن از آلومینیوم فشرده است.

مطالعه
قیمت رطوبت گیر کمپرسور

علت تفاوت مدل‌های نام برده شده عمدتا در نوع و اندازه تایر، جنس و اندازه‌ی طوقه یا رینگ، نوع دنده‌های جلو و عقب، تعداد دنده وچرخ دنده‌ها و نوع ترمز آن‌ها است.

دوچرخه‌های کوهستانی ویوا دارای دست کم ۲۵ مدل با تفاوت‌های جزئی نسبت به ۴ مدل ذکر شده است.

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: دوچرخه ویوا را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

برای خرید دوچرخه ویوا اصل یا قطعات آن حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه‌های خوش‌نام و مطمئن، هیچ گاه با فروش محصولات تقلبی، شهرت و اعتبار خود را خدشه‌دار نمی‌کنند.

فن‌آوری فریم و بدنه دوچرخه ویوا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

خوب است بدانید که بدنه یا فریم دوچرخه، مهم‌ترین قسمت آن است و باید کیفیت مناسبی داشته باشد و از فن‌آوری خوبی برخوردار باشد. در صورتی که فروشنده تنها روی کیفیت لوازم جانبی دوچرخه تأکید داشته باشد و اطلاعاتی از فن‌آوری بدنه دوچرخه ویوا در اختیار شما قرار ندهد؛ باید در اصل بودن دوچرخه و اعتبار فروشنده تردید کرد.

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل: قیمت‌ها را مقایسه کنید

پیش از خرید دوچرخه ویوا اصل، قیمت مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا را از وب‌سایت فروشگاه‌های معتبر جست‌وجو کنید. هنگام خرید دوچرخه ویوا، در صورتی که فروشنده قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر پیشنهاد دهد؛ باید در اصل بودن دوچرخه ویوا تردید کنید.

منبع:

نحوه تشخیص دوچرخه ویوا اصل [ راهکارهای ویژه و کاربردی ]

https://vrgl.ir/phNsj

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.