رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چگونه اعتبار برند آژانس املاک را افزایش دهیم؟

چگونه اعتبار برند آژانس املاک را بهبود ببخشیم؟ برای کسب اعتبار برند به عنوان یک آژانس یا مشاور املاک باید تخصص خود را به نمایش بگذارید. در واقع در صورتی که از اعتبار و شهرت خوبی برخوردار باشید، مشتریان بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد.

بنابراین میتوانید در حرفه خود موفق عمل کنید و روزانه فایل های متعددی را دریافت نمایید. از آنجایی که شغل مشاور املاک در جامعه ما آنطور که باید جا نیافتاده است، باید در جهت بهبود اعتبار آن بکوشید. با املاک داران همراه باشید تا بدانید چگونه اعتبار برند آژانس املاک را بهبود ببخشیم؟

GettyImages 1271895952 1024x683 1 700x467 - چگونه اعتبار برند آژانس املاک را افزایش دهیم؟

برندسازی املاک و مستغلات چیست؟

در واقع برندسازی یک استراتژی بازاریابی چند وجهی می باشد که به منظور ایجاد هویت تجاری طراحی شده است. برندسازی املاک و مستغلات، قرار دادن آژانس در موقعیتی ست که حس اعتماد بین خریدار و فروشنده ملک و شما ایجاد کند.

همه کارگزاران و مشاوران املاک در یک سری معاملات تجاری مشابه مشارکت دارند: خرید و فروش ملک. برای کسب اعتبار برند لازم است که مشتری احتمالی شما چیزی بیشتر از تخصص شما به عنوان مشاور املاک در زمینه مذاکرات املاک تجاری یا مسکونی بداند! در حقیقت باید به مشتری ثابت کنید که در چه زمینه هایی بهتر از رقبای خود  هستید.

1 Uki1MFAXepFWv4oYiMsxlA 1 11zon 1024x683 700x467 - چگونه اعتبار برند آژانس املاک را افزایش دهیم؟

نحوه کسب اعتبار برند به عنوان مشاور املاک

همانطور که می دانید اعتبار هر برندی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که هر چه اعتبار بالاتری در بازار کار خود داشته باشید، درآمد شما به همان میزان بالاتر خواهد بود. گاهی مشتری شما را نمی شناسد و فقط نام برند آژانس املاک شما را شنیده است.

مطالعه
بهترین دیدنی های تهران که نباید از دست بدهید!

همین مسئله منجر به جلب اعتماد وی و در نهایت عقد قرارداد خواهد شد. البته که نمی توان دو روزه چنین اععتباری را کسب نمود و نیاز به مدت ها فعالیت حرفه ای دارد.

به مرور زمان با اعتبار سازی آژانس املاک خود میتوانید جایگاه خوبی در صنعت املاک پیدا کنید. در ادامه به شما ترفندهای بهبود اعتبار برند آژانس املاک را آموزش می دهیم:

۱. خوش قول باشید.

یکی از مهمترین عوامل در کسب اعتبار آژانس املاک، خوش قول بودن است. در واقع اگر مشتریان متوجه شوند که حرف و عمل شما یکی نیست، دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد.

در این شرایط نه تنها مشتری فعلی را از دست می دهید، بلکه بدقولی شما دهان به دهان می چرخد و به اعتبار شما لطمه می زند. بنابراین سعی کنید وعده هایی ندهید که از عهده آن بر نمی آیید.

یا اگر قول انجام کاری را به مشتری دادید، نهایت سعی خود برای محقق ساختن آن را انجام دهید.

[box type=”note” class=”” width=””]2.واقع گرا باشید.[/box]

از دیگر مواردی که می تواند اعتبار آژانس املاک شما را به خطر بیاندازد، واقع گرا نبودن است. شرایط ملک، خواسته های خریدار و وضعیت قرارداد را به طور شفاف برای طرفین شرح دهید. هیچ گونه اغراقی در وضعیت ملک نکنید و اجازه دهید مشتری با واقعیت روبرو شود.

اگر مشتری متوجه شود که شما در رابطه با فایل ها به طور واقع بینانه توضیح نداده اید، دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد. این مسئله اعتبار شما را خدشه دار خواهد ساخت.

۳.شنونده خوبی باشید.

اگر می خواهید در حرفه املاک و مستغلات در منطقه خود از اعتبار خوبی بهره مند شوید، به خواسته های مشتریان گوش فرا دهید. یکی از مهمترین وظایف شما به عنوان مشاور املاک، گوش دادن به سخنان مشتریان می باشد.

مطالعه
درایر های هوای فشرده

سعی کنید بر اساس تمایلات و خواسته های مشتری گام بردارید و آنها را در اولویت قرار دهید. مشکلات و دغدغه های آنها را پرس و جو کنید و سعی در برطرف ساختن آن داشته باشید. تنها در این شرایط میتوانید روز به روز به اعتبار برند خود بیافزایید.

download 3 11zon 1024x682 700x466 - چگونه اعتبار برند آژانس املاک را افزایش دهیم؟

۴.بی طرف باشید.

مشاوران املاک باید کاملا بی طرف باشند تا مشتریان را راضی کنند. در صورتی که طرف خریدار یا فروشنده را بگیرید، اعتبار شما خدشه دار خواهد شد. وظیفه شما برقراری عدالت و عقد قرارداد می باشد.

کمیسیون دریافتی نیز باید متناسب با عرف و یکسان باشد و نباید تفاوتی بین آنها قائل شوید. نباید بیش از حق خود تقاضای کمیسیون داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است همه جا حرف از بی عدالتی آژانس املاک شما بپیچد و مشتریان به شما اعتماد نکنند. پس موفقیت آتی شما در گرو عادل بودن شماست.

۵.صادق باشید.

چنانچه خدمات صادقانه به مشتریان ارائه کنید، میتوانید اعتبار خوبی در بین آنها کسب نمایید. سعی کنید با بهترین سرویس دهی به خریدار و فروشنده، اسم و رسم خوبی از خود در بین مردم بر جای بگذارید. در واقع کافیست در حرفه خود به درستی عمل کنید و مشتریان خود برای شما تبلیغات رایگان خواهند کرد!

۶.بازاریابی کنید.

از روش های بازاریابی سنتی و مدرن غافل نشوید. شما برای ایجاد اعتبار در برند مشاور املاک خود نیاز به دیده شدن دارید. در حقیقت مردم تا زمانی شما را دنبال می کنند که نام و برند شما بر سر زبان ها باشد. پس اجازه ندهید شما را فراموش کنند. سعی کنید با کمک ابزارهای بازاریابی دیجیتال دائما از خدمات و مزیت های خود آنها را آگاه سازید.

مطالعه
تزریق فصد خون در منزل در شیراز

۷.مخاطب هدف را شناسایی کنید.

یکی از ترفندهای بازاریابی و در نهایت کسب اعتبار به عنوان مشاور املاک، شناخت مخاطب هدف می باشد. بنابراین سعی کنید به طور کامل در ارتباط با مخاطب هدف خود اطلاعات جمع آوری کنید. درباره علایق، جنسیت، سن، موقعیت و خواسته های او از خود اطلاعات کامل داشته باشید. تنها در این صورت می توانید محتوایی تولید کنید که نظر مخاطب هدف را جلب نمایید.

285 Tips for First Time Home Buyers 2 11zon 1024x683 700x467 - چگونه اعتبار برند آژانس املاک را افزایش دهیم؟

جمع بندی

همانطور که گفتیم برای اعتبار سازی برند مشاور املاک خود نیاز به تلاش بی وقفه دارید. در واقع زمان زیادی لازم است تا بتوانید اعتبار کافی در بین مشتریان و رقبا کسب کنید. اما چنانچه این اعتبار سازی به دستی صورت گیرد، موفقیت شما در حرفه املاک قطعی خواهد بود.

کافیست مشتریان از صداقت و اعتبار شما مطمئن شوند. این مسئه دهان به دهان خواهد چرخید و جایگاه شما را در بازار تثبیت خواهد کرد. پس سعی کنید به سادگی و با اشتباهات کوچک، اعتبار خود را از دست ندهید.

مجموعه املاک داران خدمات متعددی در زمینه خرید و فروش املاک به شما عزیزان ارائه می کند، این خدمات شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت، اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.